Test serotonina | Forumul Medical ROmedic

Test serotonina

05-12-2022
Elenuc
Nu este medic/terapeut
Elenuc
Exista vreun test de sange sau ceva care sa ne arate nivelul de serotonina?
6 comentarii
1
05-12-2022, ora 18:58
gladys
Nu este medic/terapeut
gladys
Da. Serotonina in sange, si serotonina in urina.

Dar sunt teste care sunt relevante pentru detectarea anumitor tumori in general, daca te gandesti sa faci testul asta din cauza depresiei/anxietatii nu o sa iti arate nimic.
1
05-12-2022, ora 20:43
Elenuc
Nu este medic/terapeut
Elenuc
Da...cu gandul la depresie eram...iau antidepresive de 17 ani si nu simt nicio ameliorare...am momente cand sunt mai bine si.momente cand sunt f rau...
1
05-12-2022, ora 21:00
gladys
Nu este medic/terapeut
gladys
Imi pare rau sa aud asta…

Din pacate nu serotonina e problema in depresie, ci sunt milioane de alti factori care contribuie. Incearca si cu niste analize uzuale, poate vei avea mai mult noroc acolo.

Sper sa fii bine.
1
06-12-2022, ora 16:26
Elenuc
Nu este medic/terapeut
Elenuc
Am facut zeci de analize.organic sunt perfect sanatoasa dar din pacate ma.lupt cu tot felul de stari.ameteli f puternice, greata, palpitatii, cap infundat, nu ma pot concentra, senzatie de vid psihic, o senzatie de plutire continua...parca as fi pe un nor...frica. nu mai pot merge la serviciu.stau mai mult in pat si nu reusesc sa fac mai nimic.sunt disperata.am urmat tot felul de tratamente de la psihiatru si degeaba...ba dimpotriva starile sunt mult mai rele sub tratament.nu stiu incotro sa o mai apuc...
1
07-12-2022, ora 17:31
gladys
Nu este medic/terapeut
gladys
Pai, cu simptomele astea m-am confruntat si eu, dar au fost din cauza vasculitei. Si inca o problema care se cheama microangiopatie, a iesit pe RMN cerebral. Si inca ceva discuri care au alunecat, la coloana cervicala. Si de acolo ar putea fi problema la mine. Sau post covid. Inca nu stiu exact.
Analizele au fost exact ca la dvs, perfect normale. Nicio problema.