Tratament Rispolept- Reactii adverse

29-07-2020
NicolB
Nu este medic/terapeut
NicolB
Buna ziua.In urma unui episod psihotic acut iau tratament de un an de zile cu Rispolept 3 mg.In urma acestui tratament nu mai am deloc pofta de viata nu mai am reacții la stimuli din exterior, nu mai am emotii de nici o natura( nu mai simt bucurie, tristețe fericire sau orice alt tip de emotie) nu mai manifest interes fata de nimic, nu mai simt plăcere In A face nimic, imi este greu sa muncesc.As vrea sa stiu daca si n cazul altor persoane care iau tot Rispolept efectele sunt la fel si daca ar fi indicat in cazul asta sa schimb tratamentul sau toate antipsihoticele sunt la fel, deci n ar avea rost.Mentioonez ca am avut o tentativă de a schimba pe Quetiapina însă nu mi a mers si am facut recadere plus ca mi a fost extrem de rau la schimbarea tratamentului si asa am revenit pe Rispolept.
4 comentarii
1
29-07-2020, ora 20:32
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Rispoleptul cam da depresie. Incercati Abilify.
1
29-07-2020, ora 21:07
Spark2077
Nu este medic/terapeut
Spark2077
Buna, sunt in aceeasi situatie ca si tine in ce priveste tratamentul cu Rispolept. Am reactii adverse similare cu ce ai descris tu mai sus. Am fost la medicul meu psihiatru sa mi iuau reteta cam pe la mijlocul lunii si I-am spus ca ma simt rau de la tratament, depresiv fara chef de a face activitatile obisnuite, nu lucrez doar fac mici chestii. Medicul mi a zis ca trebuie sa fac o schimbare de antipsihotic, sau sa scad treptat rispoleptul si sa raman pe abilify dar pentru lucrul asta trebuie internare la spital si probabil voi face asta prin toamna.
Trebuie sa vorbesti cu medicul sa-I spui ce ai scris aici si sunt sigur ca te va ajuta in privinta tratamentului. Toate antipsihoticele dau efecte adverse, cel mai bun antipsihotic e cel de la care ai cat mai putine efecte adverse si iti rezolva problema cu halucinatiile sau ce ai experimentat tu in acel episod psihotic.
Parerile celorlati despre acelasi medicament sunt diferite, pe unii ii ajuta, pe altii n., Antipsihoticele sunt asa cum sunt. dar mai bine cu ele, pe mine ma scapa de nebunie si e ok pentru mine. Mergi si vorbeste cu medicul tau curant si vei vedea ca situatia ta se va imbunatati.
0
30-07-2020, ora 08:20
NicolB
Nu este medic/terapeut
NicolB
Multumesc pentru raspuns.Am sa vorbesc cu medicul psihiatru in legatura cu acest lucru.Eram curioasă daca numsi eu experimentez starea aceasta de la Rispolept. O zi buna
1
30-07-2020, ora 09:54
Alexandra667
Nu este medic/terapeut
Alexandra667
incercati Abilify, sau Xeplion..desi toate sunt cam cu efecte adverse.
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care vă prezintă peste 3900 de terapeuți din România. Avantajul acestui site este că pune mare preț pe recomandările pacienților. Găsiți prezentări detaliate ale serviciilor psihologice, citiți recomandări, vă puteți programa online. În plus, există o secțiune cu o mulțime de articole interesante și teste psihologice.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Auto-medicația cu medicamente psihotrope - efectele negative ale consumului necontrolat
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.