Vărsături după anestezia în coloană

10-02-2018
h.hajnalka
Nu este medic/terapeut
h.hajnalka
Bună ziua ! Am fost anesteziată în coloană pentru o intervenție ortopedică. La câteva ore după intervenție am avut probleme cu vărsături puternice cu eliminare de bilă. Peste două zile voi avea din nou intervenție și aș dori să știu dacă există măsuri care se pot lua preventiv pentru a evita aceste stări ? Vă mulțumesc
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Evadarea din inconștiență: modul în care creierul repornește după o anestezie profundă
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.