Durere in zona genunchiului

08-12-2022
Goras
Nu este medic/terapeut
Goras
Salutari ma confrunt cu o durere in zona genunchiului pe laterala piciorului când încep sa merg mai mult de 20 metri se accentuează și mai tare dacă solicit piciorul aproape toată ziua simt un blocaj in zona genunchiului și îl mișc foarte greu apoi eu lucrez in șantier in montaje si merg si urc scări sunt in medical de 2 luni nu am mai rezistat la munca ma confrunt cu durerea aceasta de 2 luni am făcut RMN rezultate bun nimic rupt sau fisurat aștept acu si analizele de la sange am probat tot felu creme si pastile efect negativ nu știu ce sa mai fac dacă vati confruntat cu așa ceva
3 comentarii
0
08-12-2022, ora 09:54
Dr. Marius Uscatu
Ortopedie si traumatologie, Bucuresti
Dr. Marius Uscatu
Buna ziua,
Cu mare probabilitate este vorba despre un genunchi supra-solicitat (efort excesiv).
Desigur, este posibila existenta unei leziuni organice (leziune de menisc, leziune ligamentara, leziune cartilaginoasa, gonartroza etc).
In absolut toate aceste cazuri se impune reducerea drastica a efortului fizic.
Nu exista nici un miracol (pastile, creme sau "raze") care sa va permita continuarea acestor eforturi fara suferinta.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg ante-picior
Institutul Piciorului
0
08-12-2022, ora 12:56
Goras
Nu este medic/terapeut
Goras
Multumesc frumos pentru atenția dumneavoastră
Se aude și un troscanit, scârțait când ma aplec sa ma încalț și flexez picioarele dar doctorul mi-a zis ca e nimic grav după ce a vz RMN dar mi se pare cam ciudat să-ți auzi mereu genunchi cum scârțâie
0
08-12-2022, ora 18:47
Dr. Marius Uscatu
Ortopedie si traumatologie, Bucuresti
Dr. Marius Uscatu
Buna ziua,
Cu mare probabilitate este vorba despre un genunchi supra-solicitat (efort excesiv).
Se impune, evident, reducerea drastica a efortului fizic.
Nu exista nici un miracol (pastile, creme sau "raze") care sa va permita continuarea acestor eforturi fara suferinta.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg ante-picior