Fractura Metatarsian.. dupa cat timp pot alerga din nou?

27-05-2012
SebyGaby
Nu este medic/terapeut
SebyGaby
Buna,
Ma numesc Seby sunt elev am 15 ani si am fost diagnosticat cu fractura metatarsian 2... Sunt sportiv de performanta, am avut un concurs de atletism la cluj si dupa acel concurs laba piciorului drept mi-a fost umflata si ma durea. intr-o saptamana mi-a mai trecut dar am avut concurs la bucuresti si ma-m fortat, dupa acel concurs piciorul mi-a fost foarte umflat si nu puteam calca pe el. am fost la doctor am facut radiografie si am fost diagnosticat cu fractura metatarsian 2 doctorul a spus sa nu mai calc pe picior 1 luna sau sa il pun in gips..eu l-am pus in gips 1 luna, ,
Pentru ca sunt sportiv de performanta in cat timp am sa pot alerga din nou ?
Multumesc.
Am uitat sa precizez fractura fara deplasare
5 comentarii
0
28-05-2012, ora 05:10
1Cenusareasa
Nu este medic/terapeut
1Cenusareasa
cel mai intelept ;lucru este sa te lasi de sport. E circ pt altii. daca va fi rau ( si va fi ) vei fi inlocuit de care cei care sint grasi si fac bani din sacrificiul tau.
Asa-zisul sport de performanta are un pretz tare greu. pt caq e circ ! Asta e !
Miscarea e buna, dar daca se rupe ceva, platesti pt toata viata. Nu isi va aduce nimeni aminte de tine. daca iei medalii, se vor juca nepotoiii cu ele.
Cite un sportiv s e detaseaza, dar mii sint ramasi de carutz a la toate ; mai ales intelectual.
Fa ce iri spune doctorul si cit stai cu piciorul in ghips mediteaz a daca s e merita / poate acciedentul a venit chiar la timp. Eu asa cred !
Daca nu ma crezi, vei vedea ca va aparea ceva si inalta parte. Fortzarea la miscare repetitiva nu e buna.
Statisticile sint impotriva ta ! vezi fostii sportivi la ce virsta au murit !
Boxerul Mohamad ali pe care il admiram cu se misca ( si invidiam ) , acum face pipi pe pantofi.
Pune-l in ghips si stai ghinisor !
0
28-05-2012, ora 09:33
Dr. Marius Uscatu
Ortopedie si traumatologie, Bucuresti
Dr. Marius Uscatu
Buna ziua!