Va salut! Am 28 de ani și vreau din suflet sa pot scăpa de dependenta de droguri!

13-01-2022
Ciuline11
Nu este medic/terapeut
Ciuline11
De câțiva ani buni am încercat cu un prieten un fel de praf alb zis PUR, trageam pe nas.ce sa zic, mișto senzația, dar tot am continuat și în prezent acel praf alb (nu știu ce substanță este) îl fumez și seara de seara fac ce fac și ma duc sa procur...
De ceva timp numai suport vreau sa termin cu prostiile și nu pot... Am soție și un copil minunat de 3 ani. Nu am vorbit cu nimeni pana acum despre aceasta problema..
Va rog dacă cineva ar putea sa ma ajute cu orice sfat sau medic sa îmi pot revine..
În fiecare zi, când se lasă seara parca sunt alta persoana, ma duc iau trag și când îmi revin din starea euforica regret maxim ce am facut. Și asa e în fiecare zi!
Servici nu am, sunt electrician și îmi câștig exista din diverse lucrări.
9 comentarii
0
13-01-2022, ora 06:20
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Adresati-va Spitalului Sfantul Stelian din Bucuresti sau Spitalului Obregia pentru a primi tratament si a va lasa.
0
13-01-2022, ora 20:11
tassevasi
Nu este medic/terapeut
tassevasi
Asa cum spune si Clara mergi la spital unde ai fost dirijat, gindeste-te ca ai familie si e mult mai inportant sa-ti salvezi statutul de tata si om de incredere in casa nu un risipitor de bani pe droguri, daca nu actionezi acum va fi mult mai greu daca nu bagi in seama situaia si criza in care te aflii.
0
13-01-2022, ora 23:50
Ciuline11
Nu este medic/terapeut
Ciuline11
Va mulțumesc pentru sfaturile bune!
Am mai discutat cu un prieten azi, i-am spus tot ce aveam pe suflet ba chiar am avut curajul sa îi arat postarea făcută de mine pe forum.
M-a surprins spunându-mi ca îmi este alături și merge cu mine la medic sau unde este nevoie!