7 zile de anticoncept. pot intarzia menstruatia?

28-01-2010
spedymont
Nu este medic/terapeut
spedymont
Buna ziua si bine v-am gasit! In masura in care dispuneti de timp si bunavionta intr-a ma ajuta.problema este urmatoarea Eu si iubita mea am incercat pentru prima oara la sfarsitul lunii decembrie utilizarea unor pilule contraceptive. Greseala a fost ca NU am mers la un cabinet de planning, ne-am documentat destul de sumar pe internet si am ales varianta "Jasmine". Conform prospectului, am inceput utilizarea pilulelor in prima zi a menstruatiei trecute, respectiv 30 decembrie. Dupa oprirea sangerarii normale datorate cicului menstrual(4 zile in cazul ei), am continuat adminsitrarea anticonceptionalelor, insa o sangerare maronie ne-a facut sa incetam intr-a 7 zi, considerand acesta un posibil efect advers. Ulterior, am aflat ca fenomenul poarta numele de spotting si este destul de des intalnit.
As dori sa mentionez ca in ultima zi de administrare " Jasmin", am avut contact sexual neprotejat, finalizat cu ejaculare in interiorul vaginului. Asa cum am metionat, in ziua imediat urmatoare am oprit adminstrarea pilulelor, si am continuat cu utilizarea prezervativului. In ziua de 19 ianuarie a avut loc o mica scapare, respectiv, pentru o durata de maxim un minut, am desfasurat actul sexual neprotejat, dupa care am folosit din nou prezervativul. Acum, pe 28 ianuarie, este a treia zi de intarziere a mentruatiei Intrebararile mele care ma macina sunt : cam cat de mare ar fi putut fi sansa ca in lichidul de lubrifiere secretat de penis sa contina spermatozoizi capabili sa duca la o fecundare(Avand in vedere ca au o durata de viata si de peste 3 zile) si daca exista posibilitatea ca intarzierea sa survina in urma unei posibil dereglari provocate de anticonceptionalele utilizate pe o periada destul de scurta ( 7 zile). Sunt constient ca un test desarcina ar putea elucida concludent problema, doar ca pana in a 7 zi de la absenta menstruatiei mai e mult si sunt coplesit... Va multmesc anticipat, Dan
3 comentarii
0
28-01-2010, ora 15:27
Issa23
Nu este medic/terapeut
Issa23
Mmm.. hai ca prima oara o sa fac un lucru, si anume, sa ma iau de tine/voi, ca ati luat dupa ureche anticonceptionalele ! nu e bine asa...

1 "as dori sa mentionez ca in ultima zi de administrare " Jasmin", am avut contact sexual neprotejat, finalizat cu ejaculare in interiorul vaginului." - Cred ca vrei sa spui YASMIN, ultima zi de administrare, adica ultima pastila da ? bun.. stiu ca la yasmin blisterul este de 21 de pastilute, apoi pauza 6 zile. iar in pauza aceea fata este protejata.. si apoi dupa pauza se reincepe cealalta folie.

2 "Asa cum am metionat, in ziua imediat urmatoare am oprit adminstrarea pilulelor, si am continuat cu utilizarea prezervativului. In ziua de 19 ianuarie a avut loc o mica scapare, respectiv, pentru o durata de maxim un minut, am desfasurat actul sexual neprotejat, dupa care am folosit din nou prezervativul. Acum, pe 28 ianuarie, este a treia zi de intarziere a mentruatiei" - nu mai inteleg nimic, nu terminaseti folia sau cum ? acum este in pauza de la anticonceptionale ? . daca da, ciclul poate venii in a 3a sau a 4a zi de pauza ! chit ca ii vine menstruatia, chit ca nu, dupa pauza de 6 zile trebuie sa reincepeti cealalta folie ! in cazul in care mai vreti sa mergeti pe o ureche cu anticonceptionalele sau aveti de gand sa mergeti la doctor. ceea ce ar fi FOARTE BINE !!


3 "Intrebararile mele care ma macina sunt : cam cat de mare ar fi putut fi sansa ca in lichidul de lubrifiere secretat de penis sa contina spermatozoizi capabili sa duca la o fecundare(Avand in vedere ca au o durata de viata si de peste 3 zile) " - Acel lichid secretat de penis, se numeste lichid seminal, si poate sa contina si ei mici spermatozoizi ce pot duce la o "mica sarcina", si el este destul de periculos, trebuie sa luati si asta in calcul.


4 "si daca exista posibilitatea ca intarzierea sa survina in urma unei posibil dereglari provocate de anticonceptionalele utilizate pe o periada destul de scurta ( 7 zile)". - OF !!! nu mai inteleg nimic, 7 zile ati luat anticonceptionale !!!??!!?!? . atunci exista si posibilitatea de a fi o dereglare de la anticonceptionale, sau mai bine zis tentativa asta de a lua anticonceptionale, probabil sa fie doar o dereglare.ori.. si posibilitatea de a fii insarcinata..

... ce pot sa iti mai spun mai bine astepti pana cand puteti sa faceti un test de sarcina, si vedeti atunci, iei un test barza si vedeti..cel mai bine, si daca nu este nici o problema, si vreti sa luati anticonceptionale in mod REGULAT si NORMAL, fuguta la doctor, la un controlas !!.. va pup si aveti grija ! sper sa fie totul bine !!
0
28-01-2010, ora 20:03
Dr. Boia Iulia Cristiana
Pediatrie, Bucureşti
Dr. Boia Iulia Cristiana
De obicei [prima folie de anticoncepţionale se însoţeşte de acest spotting care poate dura până la 14 zile chiar. Întreruperea aiurea a foliei- înainte de terminarea ei- va produce dereglare a acestei menstruaţii- deci nu vă mai puteţi baza nici pe perioada fertilă nici pe data presupusă a menstruaţiei- pentru că a fost dată peste cap de acele câteva zile de anticoncepţionale
deci trebuie test de sarcină întâi şi întâi
0
29-01-2010, ora 08:12
spedymont
Nu este medic/terapeut
spedymont
Din cauza fricii de un posibil efect advers, am OPRIT total dupa 7 zile de utilizare Yasmine. Ulterior am citit mai multe despre acest " spotting" si stiu ca acesta este des intalnit. Acum asteptam sa vedem daca scurta administrare a pilulelor este declansatorul acestei intarzieri sau...ceva mai rau. Am facut o programare la un cabinet de planning, daca totul va fi in regula. Uneori avantul si inconstiena tineretii nu te lasa sa inveti prea multe din greselile altora. Inveti din alte tale proprii, sper doar sa nu fie unele capitale! Multumesc mult pentru raspunsuri. Am intrat in a-4-a zi de intarziere, inca 3 in cel mai rau caz si pot un test poate elucida problema.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Întârzierea ciclului menstrual
  • De ce întârzie menstruația?
  • Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.