agitatie, hemoragie nazala

23-03-2011
NICOLESCU COSMIN
Nu este medic/terapeut
NICOLESCU COSMIN
Salut, de 2 zile am pe partea dreapta a creieului tot felul de agitatii mai ales noaptea dar si ziua iar imediat imi curge sange pe nas, (de 8 ori in 2 zile) daca ma aplec spre exemplu sa mi fac sireturile ma apuca iar niste dureri ingrozitiare, sau daca sar in sus.astazi am fost la un medic cardiolog, mi-a gasit tensiunea 16, 7, ceea ce nu e normal la varsta mea la 19 ani, mi-a prescris medicamentele pt tensiune si.ma indrumat mai departe catre un medic neurolog spunandu-mi sa insist pe efectuarea unui RMN.

Ce credeti ca as avea de am aceste simptome?
Cat costa un examen RMN la cap?

Va multumesc anticipat si astept urgent parerile voastre
5 comentarii
0
24-03-2011, ora 18:44
NICOLESCU COSMIN
Nu este medic/terapeut
NICOLESCU COSMIN
Multumesc dar m-am informat, am fost azi la medicul neurolog si mi-a pus diagnosticul cefalee...periteut iar un Rmn costa pentru cei care vor sa afle peste 600 lei cu administrare de lichid colorat.
0
24-03-2011, ora 23:17
armina
Nu este medic/terapeut
armina
Ma bucur ca ai descoperit ce anume era in neregula, dar te sfatuiesc sa urmaresti tensiunea si apoi sa sari la medicamente antihipertensive, esti prea tanar ptr medicamente.Poate ai avut hta de la durere, disconfort, poate ai baut prea multa cafea, cola sau alte stimulente poate mananci pre sarat. Opinia mea este sa afli si parerea altui cardiolog sau a medicului de familie.Apropos, ce medicamente ti-au fost prescrise?
0
29-03-2011, ora 10:37
NICOLESCU COSMIN
Nu este medic/terapeut
NICOLESCU COSMIN
Pai pentru tensiune mi-a dat doctorul cardiolog Betaloc Zok, iar pentru cefalee doctorul neurolog mi-a dat Celebrex, Omez, Quarelin fiecare 1 pe zi.Tin sa precizez ca de cand le-am luat la o ora durerile de cap au disparut instantaneu.
0
29-03-2011, ora 11:01
armina
Nu este medic/terapeut
armina
Te cred ca te-a lasat durerea de cap - dar te-a lasat de la tratamentul neurologului; Celebrex ptr circulatia cerebrala, Quarelin inpotriva migrenei ( adica a durerii tale de cap ) si Omez protector al mucoasei gastrice ptr ca medicatia este destul de agresiva asupra mucoasei. Durerea nu te-a lasat datorita Btaloc -ului, asta este un betablocant al aritmului cardiac, il incetineste si scade si tensiunea. Eu propuneam ca in momentul in care nu mai ai migrene, in stare de relaxare controleaza-ti TA, incearca si parerea altui cardiolog, nu te juca esti fff tanar ptr betablocante, eu din cauza unor medici am ramas depedenta de betablocant de 15 ani. MERGI SI LA ALT CARDIOLOG PTR O A DOUA OPINIE, este dreptul tau, daca ti se spune sa continui asta e, dar eu nu cred, nu te juca cu sanatatea.
Astept vesti, sanatate.
0
30-03-2011, ora 11:03
NICOLESCU COSMIN
Nu este medic/terapeut
NICOLESCU COSMIN
Oricum Beta-locul nu-l mai iau deloc de mai bine de cateva zile.1 zi l-am luat doar.
Adaugă un comentariu / răspuns

04-09-2020, ora 14:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Masca Respiratorie KN95

Evită măștile neconforme
Masca KN95 de la Manasana a fost evaluată și testată de peste 50 de medici, poze și concluziile acestora le găsești aici.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Hemoragia nazala
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.