Am luat anticonceptionale Yaz si am dureri mari de sani

20-06-2022
mihaela.2016
Nu este medic/terapeut
mihaela.2016
Buna ziua! Am luat timp de 8 luni anticonceptionale Yaz pentru reglarea ciclului menstrual. M.am simtit bine de la ela si menstruatia a venit regulat pana la inceputul lunii trecute cand am inceput sa am dureri mari la ambii sani, in jurul mamelonului si sub sani. Am facut si o ecografie mamara si totul este in regula. Medicul ginecolog a specificat ca este reactie de la anticonceptionale si trebuie sa le oprim. Nu le mai iau, dar in continuare am dureri de sani. Care ar fi cauza?
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.