ma doare doar sanul drept intr-o parte si sub brat, dar la palpare...

02-08-2011
bianca_grigoras
Nu este medic/terapeut
bianca_grigoras
Buna ziua. Problema mea este urmatoarea: ma doare doar sanul drept intr-o parte si sub brat, dar la palpare nu simt aproape nimic, doar ca este mai "plin" decat celalalt san si este si mai mare. Nu stiu care ar putea fi cauza. Eu iau si anticonceptionale dar durere la sanul drept simt de dinainte sa folosesc anticonceptionale. Sa renunt la anticonceptionale, ma pot afecta in vreun fel? nu stiu daca e bine sa le intrerup brusc. Care ar putea fi cauzele durerii si de ce ma doare numai sanul drept, iar celalalt deloc? as dori un raspuns va rog mult. Multumesc
5 comentarii
0
02-08-2011, ora 20:48
Teodora M.
Nu este medic/terapeut
Teodora M.
Fa-ti ecografie bilaterala la sani, e ca orice eco, nu doare, nu iradiaza, afli exact daca e ceva. Apoi poti consulta endocrinologul. E posibil sa fie si de la anticonceptionale, dar nu neaparat. Nu e musai sa le intrerupi brusc, cand termini folia. Dar mai bine iti spune un endocrinolog ce si cum.
Sanatate!
0
02-08-2011, ora 21:20
bianca_grigoras
Nu este medic/terapeut
bianca_grigoras
Multumesc de rasp, oricum de la anticonceptionale nu stiu daca e ca am probleme la sanul drept de mult timp, adica si cand nu ma doare asa tare ca acum, simt totusi o mica durere daca apas in zona aia iar sub brat ma doare cam de fiecare daca cand imi dau cu deodorant. Eu ma speriasem ca ma gandeam la ce e mai rau. Am 27 de ani si ma gandesc ca poate e pe baza hormonala. La ecograf acum 2 ani cred ca am mastoza fibrochistica daca am scris bine. Dar ma intreb totusi, e normal sa ma doar doar un san?
0
02-08-2011, ora 21:22
bianca_grigoras
Nu este medic/terapeut
bianca_grigoras
Medicul mi-a pus diagnosticul acela, am mancat cateva cuvinte.
0
02-08-2011, ora 21:31
Teodora M.
Nu este medic/terapeut
Teodora M.
Daca ovarele functioneaza un pic diferit si sanii pot avea reactii diferite. Sunt multe care se leaga in sistemul hormonal. Mergi la endocrinolog si vezi daca e cazul sa refaci eco sau sa intrerupi anticonceptionalele. Nu am cum sa am o parere mai obiectiva.
0
03-08-2011, ora 12:09
bianca_grigoras
Nu este medic/terapeut
bianca_grigoras
O sa incerc sa fac iar o ecografie cum ai spus si tu, dar mai intai sa ajung in tara, pana atunci stau cu griji. Multumesc mult de raspuns.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Tipuri de contraceptive combinate disponibile in Romania
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  • De ce mă dor sânii?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.