Ameteli, vad negru in fata ochilor ptr. cateva secunde

01-05-2020
sv1964
Nu este medic/terapeut
sv1964
Am 56 de ani, de ceva timp am ameteli vad negru in fata ochilor ptr.cateva secunde, câteodată am avut impresia că mi-as pierde memoria dar imi reveneam.ce ar putea fi de la ce.sunt in tratament cu noliterax, betalok, escitalopram ptr ca faceam cu ani in urma atac de panică, orez, hepatoprotect, digoxin. Va rog un raspuns.
1 comentarii
0
01-05-2020, ora 16:48
Dr. Petre Muresan
Medicina de familie, Cluj-Napoca
Dr. Petre Muresan
Amețelile pot avea cauze multiple. Este riscant să spui o cauză fără investigațiile necesare. Este necesar un consult neurologic și investigații. O cauza posibilă ar putea fi afectarea coloanei vertebrale cervicale. Vă știti cu ceva în acest sens ? Vă recomand să apelați la medic.

dr Petre Mureșan
Adaugă un comentariu / răspuns

23-11-2021, ora 13:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Neurolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Întreabă un doctor acum!
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce amețesc? Cele mai frecvente cauze ale amețelilor
  • Amețeala - cele mai frecvente cauze
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.