anticonceptionale si greata?

26-01-2011
princess_daiana
Nu este medic/terapeut
princess_daiana
buna.am si yo o intrebare poate a mai patzit cineva.am fost la medic pt k vroiam sa stiu k sunt protejata tot timpul nu sa stau k frik in san k wow tre sa ma protejez sau d astea.mi-a fost recomandat yasmin.ideea e k am vrut sa fac o pauza dar pt k ma k eram fff stresata sa nu raman insarcinata iar prietenul meu nevrand sa folosim alt fel d protectzie am reluat pastilele la nici o luna dupa c renuntzasem.doar k dupa c am luat vreo4 pastile m-am simtzit ffff rau.imi era fff greatza d dimi pana seara.sa iau cva mai slab???ms
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Tipuri de contraceptive combinate disponibile in Romania
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Cum procedezi dacă ai uitat o pilulă anticoncepțională?
  • MIT: Anticoncepționalele îngrașă
  • Greața în sarcină
  • Anticoncepționalele ar putea afecta structura cerebrală
  • Contraceptivele orale nu cresc riscul de anomalii congenitale
  • De ce apare greața în sarcină?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.