Capul penisului iritat (rosu)

02-11-2007
Gadjo
Nu este medic/terapeut
Gadjo
de 3 zile am observat din senin ca, capul penisului este iritat, rosu si am mici mancarimi ! Am inteles ca e posibil din cauza unor antibiotice.. si intradevar am urmat un tratament de o saptamana cu antibiotice (amoxicilina) si vreau sa stiu sigur daca chiar e din cauza asta? si cum pot scapa de aceasta problema ? Relatii sexuale nu am mai avut de ceva vreme deci nu cred ca are vreo legatura..
8 comentarii
0
07-11-2007, ora 00:00
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Da, ai facut o balanita candidozica datorata tratamentului cu antibiotice. Aplica de 2 ori pe zi, timp de o saptamana, Travocort crema.
0
21-12-2007, ora 00:00
justeu
Nu este medic/terapeut
justeu
buna!
dupa 7 luni de acupunctura si tincturi... am facut iar analiza imagistica sa vad ce se intampla. adenomul a stationat, nu mai creste... si tind sa cred ca se reduce..nu pot confirma acest lucru acum, insa fac si terapie cu bioenergie... unde medicina a dat gres, isi face loc terapia alternativa...
nu pot decat sa cred ca voi fi bine! va voi tine la curent! -
sanatate!
0
09-07-2009, ora 13:00
valentinn
Nu este medic/terapeut
valentinn
buna ziua. am 17 ani si am si eu o problema, acum 4 zile am miau aparut niste pete rosii p capul penisului dar in decurs d 3 zile au disparut, relatii sexuale nu am intretinut si nu stiu d l c este.inainte sa imi apara petele am fost la piscina la un prieten si ma gandesc sa nu fi luat vreo ciuperca din apa sau ceva de genul.cand incerc sa decalotez penisul simt o usturime si se decaloteaza greu.nu m-i s-a mai intamplat pana acum...si mi se mai intampla k dimineata knd ma trezesc am o mancarime foarte mare si este o secretie pe capul penisului.astept parerea dumneavoastra.multumesc
0
22-02-2010, ora 02:48
joyy10
Nu este medic/terapeut
joyy10
Buna seara, am 17 ani si am o problema a obervat acum cati-va ani mi'a aparut putin mai jos de fraul preputului(popular denumit ata) niste bubuite care imi cauzeaza mancarimi. Va rog sa ma ajutati sa stiu si eu de la ce este si dak v-a disparea sau trebuie tratata.Multumesc
0
15-10-2010, ora 22:40
mmichael
Nu este medic/terapeut
mmichael
Buna ziua.

Am avut o usoara forma de candidoza pentru care m-am tratat cu Nidoflor. Acele jubrite au trecut, au trecut si mancarimile, insa acum cred ca am balanita, deoarece capul penisului si interiorul preputului sunt rosi ca si cand ar fi iritate, si deranjeaza putin la atingere. Cand folosesc nidoflor nu am probleme, insa cum opresc tratamentul, urmatoarea zi iara este inflamat. Mentionez ca ma spal zilnic. Ce tratament imi recomandati?

Multumesc.
0
24-11-2010, ora 22:20
benzema
Nu este medic/terapeut
benzema
va rog sa imi raspundeti.cand decalotez la baza fraului preputului(atei) mi au aparut de ceva vreme 3 zile 2 pete rosii care ma ustura la atingere mentionez ca relatii sexuale nu am avut in ultimu timp si ma spal zilnik.ce este si cu ce sa tratez?????? multumesc anticipat
0
17-01-2011, ora 05:40
Johnny20cm
Nu este medic/terapeut
Johnny20cm
Buna dimineata aseara mi-a aparut ca un fel de iritatie pe capul penisului iar acum ma mananca rau :( nu ma ustura cand urinez dar ma mananca foarte tare relatii sexuale am intretinut acum o saptamana cu prietena mea imi puteti da un sfat va rog ? Va Multumesc
0
17-01-2011, ora 09:06
Johnny20cm
Nu este medic/terapeut
Johnny20cm
Ma poate ajuta cineva va rog frumos
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Penisul normal vs penisul anormal - dimensiuni, caracteristici, limite
  • Lucruri pe care nu le știai despre penisul tău
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.