cum pot sa scap de o sarcina nedorita?

77 comentarii 1 2 3
0
24-04-2012, ora 20:31
Anonim95aj
Nu este medic/terapeut
Anonim95aj
e adevarat ka daka bei solutie de permanganat de potasiu pai pierzi sarcina?
0
25-02-2013, ora 13:34
ramonaa r
Nu este medic/terapeut
ramonaa r
buna ma numesc ramona am 23 de ani si cred ca sunt insarcinata... mia intarziat menstruatia 5 zile:( ce sa poate face sa nu ajung la un avort ? sunt medicamente? astept un raspuns va rog ajutati ma
0
06-03-2013, ora 17:21
vitalie84
Nu este medic/terapeut
vitalie84
Ramona, ce-ai mai facut, ai mai aflat daca esti insarcinata sau nu ? Ti-ai facut un test de sarcina ?
0
20-03-2014, ora 20:01
elena4g4r
Nu este medic/terapeut
elena4g4r
Va rog sa ma ajuta- ti sunt insarcinata si nu pot pastra sarcina Mai am o fetita suntem o familie saraca nu me permite Mai nimik
Am nevoie ajuta-ti-ma dar cu ceva fiole sau medicamente nu vreau chiureta.va rog.j
0
20-03-2014, ora 21:43
vitalie84
Nu este medic/terapeut
vitalie84
Elena, te rog din suflet, ai un pic de mila si dragoste, si lasa copilul sa traiasca si sa se bucure de viata pe care i-a daruit-o Dumnezeu prin tine. De ce nu vrei sa-i daruiesti fetitei tale o surioara sau un fratior ? Te-ai gandit tu oare cat iti va reprosa fetita ta, cand va fi mai mare, ca nu i-ai lasat surioara in viata sau fratiorul ? Nu cred ca te va ierta vreodata ! Dar cel mai mult sa te temi de pedeapda de la Dumnezeu.

Nu te teme de saracie, ca Dumnezeu nu trimite nici un om pe pamant fara o bucata de paine. Te va ajuta Dumnezeu asa cum te-a ajutat si cu primul copil. N-ai vazut ca desi ti se parea greu sa-l cresti pe primul copil, ati ajuns vii si sanatosi pana acum cu ajutorul lui Dumnezeu, tot asa va fi si de acum incolo.