daca nu iau pilula in ultima zi, ar fi vreo problema?

30-07-2009
daniellla271983
Nu este medic/terapeut
daniellla271983
pentru Dl Dr. Mihnea DRAGOMIR

Buna ziua,

Am postat un subiect acum 2 zile la care mi-ati raspuns si va multumesc mult pentru interesul acordat.

pentru a va reaminti problema mea:

"am rugamintea sa-mi raspunda un medic specialist.
iau anticonceptionale Logest de 2 ani fara intrerupere. sapt aceasta dupa o pauza de 7 zile, trebuia sa incep o noua folie Duminica. problema este ca am uitat si mi-am adus aminte de ea Luni, dupa 24 ore, asta inseamna ca am avut 8 zile de pauza. in acel moment am luat pilula pentru ziua de Luni, iar cea de duminica nu am mai luat-o. intrebarea este: sunt protejata in aceasta perioada? trebuie sa iau pilula uitat la sfrasitul foliei? ( avnd in vedere ca era prima pilula). multumesc! "

si raspunsul Dvs :

"1. Cel mai prudent este sa aplicati protectie suplimentara timp de 7 zile.
2. Pilula uitata luati-o in ultima zi."

Acum intrebarea mea este, daca nu iau pilula in ultima zi, ar fi vreo problema? stiu ca asta ar insemna ca nu voi fi protejata pe perioada pauzei de 7 zile. dar in afara de aceasta mai sunt alte riscuri?
nu as vrea sa iau pilula respectiva, deoarece nu vreau sa se decaleze menstruatia cu o zi, de aceea va intreb care ar fi riscurile.Va multumesc mult.
Cu respect,

Daniela
8 comentarii
0
31-07-2009, ora 10:26
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Nu, din punct de vedere medical nu exista riscuri. Va trebui sa modificati ziua din saptamana in care incapeti folie noua. Probabil ca ati observat ca, din cauza ca 21 de pilule + 7 zile de pauza = multiplu de 7, ziua din saptamana in care incepeati folie noua era aceeasi. Acum se va schimba. De exemplu, daca stiati ca trebuie sa incepeti folie noua joia, de aci inainte va trebui sa incepeti folie noua miercurea.

Toate cele bune !
0
09-05-2010, ora 00:53
MG_Fury
Nu este medic/terapeut
MG_Fury
Buna ziua DrMihnea DRAGOMIR va rog am si eu cateva intrebari daca se poate am facut sex cu persoana nu neam protejat, nu am ejaculat, nu are simptome se simte perfect credeti ca ar putea fi gravida ? si inca o intrebare daca se poate un test de sarcina prin sange se poate face si la minore ? sau un control ginegologic ? astept raspuns va multumesc anticipat domnu mihnea dragomir
0
09-05-2010, ora 19:01
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Un anumit risc de sarcina exista, depinde mult de faza (fertila sau nu) in care a avut loc contactul sexual. Desigur ca si la minore se pot face si analize si control ginecologic. Cautati un doctor sau un laborator in care sa existe conditii de discretie.
0
09-05-2010, ora 20:22
MG_Fury
Nu este medic/terapeut
MG_Fury
am inteles domnule doctor dumneavoastra numi puteti recomanda unul ? vas fi recunoscator am cumparat 3 teste de sarcina diferite sper sami arate rezultatul adevarat daca vad ca apar simptomele unei sarcini ajung la un medic ginegologic daca miati recomanda un medic sau un laborator ceva.. va rog frumos nu mai bine sanatate multa
0
09-05-2010, ora 20:30
MG_Fury
Nu este medic/terapeut
MG_Fury
apropo domnule doctor am uitat sa va specific de 4-5 luni km de knd am inceput viata sexuala C - M nu este regulat 1 luna imi vine pe 10 si o luna pe 25 si tot asa.. nu am idee de la ce
0
18-05-2010, ora 11:53
IoanaGal
Nu este medic/terapeut
IoanaGal
Buna ziua D-l Doctor

Am si eu o intrebare daca ma puteti ajuta. Acum o luna dupa ce am terminat anticonceptionalele am avut contact sexual neprotejat mi-a venit mestruatia dupa care am inceput sa iau iarasi o luna anticonceptionale Yasmin. Acum mi-a venit mestruatia dar este foarte slab (cantitativ vorbind) se poate sa fiu insarcinata ?
Va rog sa-mi raspundeti.
0
23-05-2010, ora 08:46
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Nu, deoarece anticoncepţionalele asigură protecţie atât în timpul celor 21 de zile cu pilule cât şi în cele 7 zile de pauză între două folii. Prin urmare, fiind sub protecţie anticoncepţională, contactul sexual a fost protejat şi nu neprotejat.

Motivul diminuării menstruaţiei este legat de tratamentul hormonal pe care îl urmaţi: anticoncepţionalele monofazice (=cele mai folosite) scad atat fluxul cat si numarul de zile de menstruatie. Daca veti vedea, insa, ca menstratia tinde a fi atat de saraca incat sa dispara cu totul, va fi o indicatie ca tratamentul trebuie oprit.
0
24-05-2010, ora 14:06
IoanaGal
Nu este medic/terapeut
IoanaGal
Va multumesc.
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Dismenoreea - durerea în timpul scurgerilor menstruale
  • Întârzierea ciclului menstrual
  • Ce este ciclul menstrual normal?
  • Fiziologia aparatului genital feminin - ciclul reproductiv
  • Modul de administrare al contraceptivelor orale combinate
  • Ce e de facut daca sunt omise pilule anticonceptionale
  • Tipuri de contraceptive combinate disponibile in Romania
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.