Pot sa iau Prostinor si anticonceptionale in acelasi timp?

01-02-2012
19marry19
Nu este medic/terapeut
19marry19
Buna...am avut o intrerupere de sarcina pe 20.12...medicul care mi'a intrerupt sarcina mi'a dat o folie de anticonceptionale microgynon si mi'a spus sa le iau a doua zi dupa intreruperea sarcinii...am inceput sa le iau, totul e bine dar am anumite nelamuriri...stiu ca sunt protejata dupa 7 zile dupa administrarea acestora...dar dupa 8 zile am avut contact sexual cu prietenul meu, iar el a ejacuat in mine...in aceasta a 8 zi, am uitat sa'mi iau pilula(trebuia s'o iau la ora 23.00 dar am luat'o pe la ora 1 noaptea, dupa care am avut contact sexual...iar pentru orice eventualitate a doua zi am fugit la farmacie sa'mi iau pastila de 72 de ore...pentru ca mi'era frika..este o problema daca am luat POSTINOR dar in acelasi timp folosesc si anticonceptionale?sper sa ma puteti ajuta...mersi mult
6 comentarii
0
01-02-2012, ora 14:06
otilia107
Nu este medic/terapeut
otilia107
In primul rand nu trebuia sa ai contact sexual timp de 3 saptamani de la chiuretaj! Deja e grav ca ai intretinut contact sexual asa devreme..
In al doilea rand este si mai grav ca ai luat postinor in timp ce iei anticonceptionale. Postinor se ia de MAXIM 2 ori pe an, asta in conditiile in care nu ai luat anticonceptionale intre timp... Daca trebuia sa iei pastila la ora 23 si tu ai luat-o la ora 1 NU se considera ca ai uitat-o!!!! Puteai sa iei pilula pana la ora 11 dimineata si tot erai protejata. Tu practic ai luat Postinor degeaba.
In cateva cuvinte ai facut totul foarte gresit si cu siguranta vei avea repercursiuni negative in urma actiunilor tale. Mergi la medic si cere un sfat de specialitate cat mai rapid.
0
01-02-2012, ora 21:54
19marry19
Nu este medic/terapeut
19marry19
mda... :(numai gafe fac...la un medic ginecolog ?
0
01-02-2012, ora 21:55
19marry19
Nu este medic/terapeut
19marry19
adica oricum pot sa raman inca o data insarcinata?
0
01-02-2012, ora 22:34
19marry19
Nu este medic/terapeut
19marry19
aa... la cat timp dupa intrerupere de sarcina imi vine ciclul?medicul nu mi'a spus nimic...precum ca 3 saptamani sa nu am relatii...sau la cat timp dupa imi vine ciclu
0
02-02-2012, ora 00:52
otilia107
Nu este medic/terapeut
otilia107
Menstruatia trebuie sa vina la 4 saptamani de la chiuretaj insa in cazul tau nu stiu ce se va intampla intrucat ai luat aceea pastila postinor care va schimba totul. Insarcinata nu ramai, nu ramaneai nici daca NU luai Postinor. Nu mai folosi aceasta pastila niciodata.
Da, tot la ginecolog sa mergi si sa ii spui de postinor neaparat..
0
02-02-2012, ora 07:47
19marry19
Nu este medic/terapeut
19marry19
ok..merssi foarte mult..am sa fac o vizita neaparat la ginecolog...
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.