depozite de adrenalina, pigmenti care prin clipirea ochiului...

21-10-2012
lyannaxyz
Nu este medic/terapeut
lyannaxyz
Stimata doamna Dr.Alina Maria Baltateanu,

va rog frumos sa-mi spuneti daca ati intilnit un diagnostic ca al meu:depozite de adrenalina, pigmenti care prin clipirea ochiului mi-a creeat eroziune. Mentionez ca eroziunea a fost tratata..dar referitor la acele depozite (pigmenti) care ma deranjeaza ca avind corp strain in ochi, de unde au aparut si daca exista tratament.Specialistul din orasul meu mi-a zis ca e un caz atipic...numai in cartile de specialitate se face mentiune.

Dar ce fac tratament nu exista?...

Multumesc.
5 comentarii
0
21-10-2012, ora 19:18
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Oftalmologie, Bucuresti
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Buna ziua! Cred ca ar fi bine sa vad o poza daca nu va pot consulta, sa-mi fac o parere. Cat despre hiperpigmentare, o boala in care apare hiperpigmentarea este boala Addison. Si mai stiu ca adrenalina este un hormon. Depozite de adrenalina ? Cu ce boala ati fost diagnosticata?
0
22-10-2012, ora 15:47
lyannaxyz
Nu este medic/terapeut
lyannaxyz
In data de 6.01.2012 am primit diagnostic:OD.eroziune corneeana., depozite pigmentare pe conjuctivita(adrenalina)Am efectuat si analize de laborator:glicemie, calcemie, sideremie, hemoleucograma, ex sumar urina.Rezultatele se incadreaza in limitele normale.
.Am tratat eroziunea s-a cicatrizat, dar simt corp strain in ochi si acum.la controlul din 2.07 2012, acei pigmenti erau si am primit alt diagnostic de Meibonita seboreica..tratament cu pranoflog.Am virsta de 62 ani sint din Suceava.Acei pigmenti au fost observati la microscopul din blocul operator al spitalului judetean.Va multumesc.
0
23-10-2012, ora 22:07
eugena
Nu este medic/terapeut
eugena
D-na dr fetei mele de 15 ani i-am facut un exudat nazal la care i-a iesit stafilococ auriu prezent sensibil la oxacilina, gentamicina si biseptol, azi s-a trezit de dimineata cu o mica umflatura rosie pe pleoapa inferioara la baza genelor cu un mic punct alb in mijloc.Ea a fost operata pt aceeasi problema la acelasi ochi in luna iulie.Mentionez ca a luat si bronhovaxom in lunile mai, iunie si iulie.Ce ne sfatuiti ?multumim frumos!
0
11-06-2013, ora 09:32
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Oftalmologie, Bucuresti
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Pentru lyannaxyz : ' Depozitele adrenocrome sunt gramezi mici de pigment la nivelul conjunctivei tarsale sau a fornixului conjunctival asociate cu utilizarea indelungata de coliruri( picaturi) cu adrenalina pentru glaucom', Jack J. Kanski, Clinical Ophthalmology- a sistematic Approach, Fifth edition. Traducerea frazei imi apartine, in engleza - adrenochrome deposits. Ca solutie terapeutica, daca este vorba de folosirea de adrenalina, ar trebui renuntat la administrarea de adrenalina si, de asemenea, m-am gandit la excizia zonelor de conjunctiva care au acumulari proeminente, mai mari de pigment si care pot jena.
0
08-01-2016, ora 13:04
Frasia
Nu este medic/terapeut
Frasia
Multumesc de raspuns.Sa fiti sanatoasa si sa nu aveti nevoie de medic.LA MULTI ANI 2016.Fac tratament la o doamna dr.oftamologic care a zic acelasi lucru ca dvs.Incearca sa-mi scoata acele depozite care ma chinuie de ani de zile.2-3.SANATATE.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Curiozitate: cum cresc ochii?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.