Diverse Medicamentele luate mai multe pe zi duce la probleme cu ficatul?

20-11-2018
Andra deea
Nu este medic/terapeut
Andra deea
Dacă iei mai multe tipuri de pastile pe zi precum antinevralgic, No-Spa, Parasinus poți avea probleme c cu ficatul?
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Utilizarea ibuprofenului – între uz și abuz
  • Pillo - sistemul inteligent pentru menținerea sănătății, cu funcție de dispenser de pastile
  • Noi medicamente pentru dermatita atopică
  • Greșeli frecvente legate de medicație
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.