Durere nerv median

07-04-2017
DaniDDD
Nu este medic/terapeut
DaniDDD
Hei,

Am 21 de ani si de cateva zile ma supara o durere la mana. Durerea se afla in partea volara a mainii drepte, pleaca de sub subrat si merge central pe antebrat. Durerea apare doar la palpare si doar in momentul in care incerc sa imi indrept mana. Din cate am vazut, pana acum, durerea este posibil sa fie de la nervul median care trece prin zona respectiva. Precizez faptul ca, in urma cu aproximativ un an am fost diagnosticat in urma unei radiografii cu spondiloza cervicala ( chiar daca nu am dureri etc ). Este posibil ca din cauza acesteia sa am aceste dureri, nervul fiind apasat sau ceva de genul ?
Precizez faptul ca sunt student si lucrez, in acelasi timp, in domeniul IT si asta inseamna ca aproximativ 8 ore pe zi le petrec stand pe scaun.
Orice sfat este de folos.

Multumesc
1 comentarii
0
09-04-2017, ora 08:09
Dr. Cocîrla Mihaela Diana
Neurologie, SUCEAVA
Dr. Cocîrla Mihaela Diana
Buna ziua. Sunt mai multe de comentat la intrebarea dvs. Durerea la nivelul membrului superior asa cum o descrieti dvs poate sa fie data de multiple cauze. De aceea trebuie sa mergeti la o consultatie de specialitate.
Daca va ganditi la nervul median, trebuie sa va spun ca cea mai frecventa afectiune a acestuia este sindromul de canal carpian, care implica o strangulare a acestuia la nivelul pumnului. In plus, afectarea nervului se manifesta nu atat prin durere, cat mai mult prin pierderea functiilor acestuia, si ma refer la functia motorie si senzitiva (adica apare un anumit tip de deficit motor la nivelul mainii si tulburare de sensibilitate in anumite zone).