dureri de burta si stari de voma.. poate sa nu fie cumva insarcinata?

Nu am avut un act sexual, dar m-am jucat cu prietena mea daca pot spune asa, adica ne-am atins organele, mentionez ca nu a avut loc penetrare si nici nu mi.am dat drumul, dar eram uzi amandoi, acum prietena mea are dureri de burta si stari de voma si este foarte speriata sa nu fie cumva insarcinata, precizez ca este virgina. Va rog sa imi raspundeti!
3 comentarii

daca nu a avut loc o penetrare stati linistiti, nu are cum sa fie insarcinata! durerile de cap pot fi cv hormonal pentru ca voi va chinuiti.

scuze...dureri de burta nu dureri de cap, am inteles gresit. poate e perioada cand trebuie sa-i vina menstruatia

Never say never.dute si explica-i ginecologului ce s-a intimplat. Se cunosc cazuri cind din joaca a ramas insarcinata fiind virgina.

HEMOROIZI? FISURI ANALE? Tratament fără operație și fără internare!
Clinicile Proctoline sunt centre medicale specializate în tratarea eficientă a hemoroizilor și a fisurilor anale. Ne găsiți în 14 orase din țară! Detalii aici
Clinicile Proctoline sunt centre medicale specializate în tratarea eficientă a hemoroizilor și a fisurilor anale. Ne găsiți în 14 orase din țară! Detalii aici
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 6Sunt gravida?
- 6imi este f greata imi vine sa vomit in orice interval al zilei... sunt insarcinata?
- 5sarcina? orice opinie m-ar ajuta!
- 4se poate sa fiu insarcinata?
- 7duphaston