dureri de testicule, anus si usturime penis

11-08-2011
mirel_69
Nu este medic/terapeut
mirel_69
Buna ziua, acum 3 saptamani am un act sexual cu o alta pesoana decat cea de obicei, am tot simtit ceva mancarimi dupa 2 zile si am considerat ca va trebuii sa incerc un antibiotic, am luat augmentin timp de 8 zile si se mai ameliorase dar aparuse deja o durere la testicule si anus, de 3 zile am terminat cu antibioticele si tot dor dar nici un semn extern, inainte sa merg la medic imi puteti da o sugestie sa o parere despre ce ar fi?
2 comentarii
0
11-08-2011, ora 14:07
floare albastra
Nu este medic/terapeut
floare albastra
Mergi la medic sa-ti dea un tratament, nu te mai trata singur, ca poate ce iei tu sa nu fie corect si ineficient..mergi la dermato-venerolog..si daca sa zicem ca ai luat candida, este contraindicat consumul de antibiotice, pt ca acestea favorizeaza aparitia ei, asta ar fi un exemplu..poate sa fie orice boala cu transmitere sexuala..ca sa stii cu cetitudine, ar trebui sa faci o analiza din secretia uretrala..
0
11-09-2012, ora 16:45
ionut67
Nu este medic/terapeut
ionut67
Salu si eu am aceeasi problema cu ai rezolvat-o pana la urma?mersi
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Testiculul
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.