este posibil ca un anumit contraceptiv sa nu isi faca efectul la o persoana?
Exista posibilitatea ca un anumit contraceptiv sa nu isi faca efectul la o persoana, excluzand cazurile in care aceasta ar lua alte medicamente care sa interfereze. Testele efectuate de ginecolog stabilesc compatibilitatea unui anumit anticonceptional la o persoana? multumesc
3 comentarii
sunt student, dar nu la medicina si as avea o intrebare! un copil de 14 ani, in timpul vaccinarii de clasa a 8a a lesinat si a intrat in coma stand 2 zile inconstient in spital si i s-a interzis sa fie vizitat! acum as vrea sa stiu din ce motiv ar fi putut avea aceasta cadere si daca este ceva foarte grav cu ce il putem ajuta!?
1) Eficienţa anticoncepţionalelor orale este în jur de 98 la sută. Deci, există o probabilitate de 2 % pe an de a rămâne gravidă luând anticocncepţionale în mod corect.
2) Pentru a alege anticoncepţionalul optim nu se fac teste, se face consult.
3) Medicii care se ocupă cu anticoncepţionale sunt medici de planificare familială. De regulă specialitatea lor de bază este ginecologia, medicina familiei sau endocrinologia.
2) Pentru a alege anticoncepţionalul optim nu se fac teste, se face consult.
3) Medicii care se ocupă cu anticoncepţionale sunt medici de planificare familială. De regulă specialitatea lor de bază este ginecologia, medicina familiei sau endocrinologia.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 2in administrarea contraceptivelor exista restrictii alimentare?
- 9diane 35 - lamurire
- 5Se poate instala o sarcina in ultimele zile de anticonceptionale?
- 12vreau sa iau anticonceptionale
- 15karissa
- 15Yasmine - cand sa le iau?
- 5intarzierea luarii pastilelor
- 7posibil sa raman insarcinata?
- 3in aceasta luna nu mi-a venit decat o picatura
- 4se pot intretine relatii sexuale dupa prima pastila?
- 5din greseala am uitat sa iau pastila de luni din blisterul de anticonceptionale...
- 9intrebaree..rog raspuns urgent
- 9sub semnul intrebarii!!