Problema anticonceptionale Belara

26-04-2014
sandra02
Nu este medic/terapeut
sandra02
Buna, am inceput in urma cu 10 zile sa iau anticonceptionalele Belara in urma unei vizite la ginecolog. Bineinteles ca am inceput sa le iau in prima zi de menstruatie.doar ca aceasta nu s-a oprit si a tinut cam 8 zile, iar de 2 zile e o substanta maronie si in cantitati destul de reduse, insa in a 9 zi am avut contact sexual( protejat si cu prezervativ) si am simtit o durere usoara in partea stanga urmata de o scurgere destul de consistenta de sange care s-a oprit in cateva ore, acum in continuare e acea substanta maronie.

Cam de 4 zile am si o stare usoara de greata si tot o usoara durere de cap.
Eu am mai luat si in trecut anticonceptionale dar nu am avut probleme cu ele( luam altceva nu Belara)

Stiu ca se mai intampla sa apara reactii adverse, de asta nici nu m-am dus la medic sa-i povestesc.am citit ca in general oricum se recomanda terminarea primului blister pentru a se vedea daca nu se opresc reactiile adverse.

Astept un sfat. daca e bine sa astept pana la sfarsitul blisterului si sa vad ce se intampla sau sa ma duc mai repede la doctor.ce credeti???
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.