help...sfat urgent in leg. cu pilula de urgenta postinor 2

15-05-2008
fany26
Nu este medic/terapeut
fany26
luna trecuta in aprilie ni sa rupt prezervativul si de frica am luat postinor2.nu am avut reactii adverse asa cum scrie in prospect numai ceva ameteli dupa care la 2 saptamani cam asa mia venit menstruatia la data la care trebuia adica pe 3 mai.dupa care pe 10 mai am avut din nou un contact sexual neprotejat si am luat imediat cam la 0 ora maxim postinor2.acum pe 14 mai la cateva zile dupa ce am luat postinor 2 mia venit acea sangerare de care se spune ca e reactia adversa un fel de menstruatie si deja am de 2 zile.e ceva normal.sa fiu ingrijorata.cum sa procedez.mentionez ca acum urmez un tratament pentru anexita cu antibiotice(nistatina, augumentin, movalis si ovule).astept un raspuns cat mai repede.multumesc anticipat
4 comentarii
0
15-05-2008, ora 00:00
andrushka
Nu este medic/terapeut
andrushka
eu stiam ca pastila de a doua zi se poate lua o data la 6 luni
0
15-05-2008, ora 00:00
fany26
Nu este medic/terapeut
fany26
da stiu k nu e bine sa o iei la intervale asa scurte dar nu am avut incotro.nu suntem pregatiti pentru un copil acum.stiu k e periculos si mi am asumat niste riscuri da na asta e.chestie e ca nush daca reactiile adverse sunt "normale" daca pot sa zic asa adica ameteli, stari de greata si menstruatia care mia venit din nou de 2 ori intro luna.am citit k de obicei postinor derelgeaza menstruatia...
0
16-05-2008, ora 00:00
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Sunt reacţii adverse normale dacă se poate spune aşa. Pe viitor este bine să vă faceţi un plan contraceptiv. Discutaţi acest aspect cu doctorul dv.
0
16-05-2008, ora 00:00
fany26
Nu este medic/terapeut
fany26
multumesc mult pentru raspuns sunt mai linistita acum.am fost la medic cu 2 sapt inainte de a lua aceste pilule de urgenta si mia prescis ca metoda de contraceptrie yasmine dar nu am apucat sa le iau din cauza tratamentului pe care il urmez si na asta e sa intamplat.
pe viitor nu voi mai face greseala asta pentru k vreau un copil si am auzit ca de la postinor risti sa devii infertila.asa e?
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Contracepția de urgență
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.