intarzierea menstruatiei, nitriti in urina + simptome ciudate

21-11-2011
andreea0727
Nu este medic/terapeut
andreea0727
buna seara. am si eu o intrebare. am fost la medic, si mi.a gasit in urina nitriti si sange. am luat tratamentul si intre timp trebuia sa.mi vina ciclul. mi-a venit cu 2 zile intarziere, si mai redus cantitativ, a venit mai putin decat d obicei, si nu am avut asa simptome, nu m-a durut burta asa tare, doar spatele putin, si burta la fel, putin. sanii, insa s-au manifestat ca de obicei, cu o sapt inainte au devenit sensibil si mai mari. Intrebarea mea este, poate vi vorba de o sarcina, daca am mai avut 2 menstre de la momentul suspectat de mine? multumesc
5 comentarii
0
21-11-2011, ora 22:52
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Probabilitatea unei sarcini în condiţiile în care, de la contactul sexual considerat suspect, aţi avut trei menstruaţii este atât de mică, încât o puteţi considera zero.
0
23-11-2011, ora 13:28
cristinavls
Nu este medic/terapeut
cristinavls
sunt putin speriata...dupa anticonceptionale mi-a intarziat menstruatia o luna si ceva ultima am avut'o pe 25 septembrie iar in data de 18 noiembrie seara am luat ovule vaginale clotrimazol iar in 19 noiembrie mi'a venit ciclu. nu are nici o legatura cu ovulele? nu ele mi-a provocat menstruatia. a venit ca trebuia sa vina nu?? nu din cauza lor, un sfat va rog !!! menstruatia e obijnuita, dureri de burta etc..
0
23-11-2011, ora 17:04
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Un lucru e sigur: menstruaţia nu are legătură cu ovulele de Clotrimazol. De ce a întârziat atât de mult ? Nu pot spune cu precizie, din atât de puţine date.
0
25-11-2011, ora 07:59
cristinavls
Nu este medic/terapeut
cristinavls
posibil din cauza anticonceptionalelor... si luna trecuta mi'a intarziat
0
21-12-2011, ora 19:03
chita021079
Nu este medic/terapeut
chita021079
BUNA SEARA.VA ROG UN RASPUNS IN LEGATURA CU O PROBLEMA CARE IMI MACINA SUFLETUL DE 2 LUNI.: in urma cu 2 luni am avut dureri de bruta, usturimi la urinare, senzatie de disconfort total la urinat si dupa urinat..Am urmat un tratament cu canesten ovule si pastile de nospa si urinex. nu am scapat de sintome nici acum dar problema este ca nici mnstruatia nu mi-a venit desi am unele dureri de burta, spate.etc.Mentionez ca nu am avut contact sexual neprotejat si am facut si un test de sarcina care a iesit negativ.Astept raspuns, va multumesc
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Am rămas însarcinată, deși m-am protejat - unde am greșit (greșeli frecvente ale contracepției)
  • A fost dezvoltată o nouă metodă pentru analiza probelor de urină
  • Diferența între sarcină și sindromul premenstrual
  • Câte zile poate să întârzie ciclul (fără a fi o problemă)
  • Sumar de urină - informații pacient
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.