Mi-au amortit picioarele de la genunchi in jos
Buna ziua,
De 2 saptamani, picioarele de la genunchi in jos in special, le simt amortite, am dureri mari de cap, iar mainile au inceput sa-mi tremure usor.
Mentionez ca lucrez ca bona interna de 3 luni la un copil in varsta de 4 luni si ma gandesc ca poate fi si pe fond de oboseala.
Mai am 3 saptamani ca sa-mi inchei contractul onorabil si de aceea am nevoie de un sfat din partea dvs, ce as putea lua sa pot trece cu bine peste perioada asta.
Trebuie sa va spun ca lucrez in Grecia, asta in cazul in care mi-ati recomanda un medicament, ceva pe pot sa-l cumpar de aici.
Va multumesc anticipat.
De 2 saptamani, picioarele de la genunchi in jos in special, le simt amortite, am dureri mari de cap, iar mainile au inceput sa-mi tremure usor.
Mentionez ca lucrez ca bona interna de 3 luni la un copil in varsta de 4 luni si ma gandesc ca poate fi si pe fond de oboseala.
Mai am 3 saptamani ca sa-mi inchei contractul onorabil si de aceea am nevoie de un sfat din partea dvs, ce as putea lua sa pot trece cu bine peste perioada asta.
Trebuie sa va spun ca lucrez in Grecia, asta in cazul in care mi-ati recomanda un medicament, ceva pe pot sa-l cumpar de aici.
Va multumesc anticipat.
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 4de fiecare cand mi se face sex oral imi amorteste piciorul stang
- 20amorteala si durere in piciorul drept
- 7durere genunchi
- 1Imi tremura maniniile noaptea
- 3picioare umflate si amortite
- 3ce sa incerc sa tratez furnicaturile/amortelile sau cele legate de dermato-venerolog?
- 2Amorteala picioare
- 4Tremurat, amorteala membrelor, durere in dreapta jos, forfot in colon! Apendicita?
- 12durere de sold si amorteala piciorului
- 5amorteli ale mainilor si picioarelor
- 2Imi simt picioarele amortite
- 2Tremur al mâinilor
- 3Maini si picioare amortite in repaus
- 1Picior amortit
- 3Spasme faciale si imi tremura mainile
- 2Amorteala muschi picior drept in zona femurala