modificare menstruatie

29-05-2008
anna15
Nu este medic/terapeut
anna15
M-am hotarat sa iau anticonceptionale pt a modifica data menstruatiei din cauza concediului care va fi in iulie. Asadar am inceput sa iau Yasmine de 3 zile pe care vreau sa le intrerup dupa vreo 13 zile. Imi puteti spune dupa cate zile de la intreruperea anticonceptionalelor va aparea menstruatia? In prospect scrie 2-3 zile dar am auzit ca de fapt sunt 4-5 zile. Se poate sa vina si dupa 7 zile? Dupa aceasta sangerare la ce interval va aparea din nou?
4 comentarii
0
29-05-2008, ora 00:00
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Nu este recomandabil să luaţi Yasmine mai puţin de un ciclu de tratament. După oprirea pilulelor, sângerarea apare în medie în a 4-a zi, dar abateri de 2-3 zile sunt frecvente.
0
20-06-2009, ora 15:49
catalinakaty17
Nu este medic/terapeut
catalinakaty17
buna ziua!as vrea sa imi intrerup menstruatia pentru cateva zile, pentru ca plec la mare.ce pastlle ar trebui sa iau?
0
22-07-2009, ora 17:30
raraita
Nu este medic/terapeut
raraita
Buna ziua,


Din cauza concediului as dori si eu sa schimb data mentruatiei, dar asta ar insemna sa termin un blister marti si sa incep altul miercuri deoarece daca as face pauza de 7 zile exact vineri cand ar incepe concediul mi-ar veni si mentruatia.Este in regula daca incep al doilea blister imediat dupa ce il termin pe primul? pot avea probleme dupa aceea din cauza ca nu am facut aceasta pauza de 7 zile intelesesem ca mai tarziu cand o sa vreau sa am copii nu voi mai putea din cauza ca imi dereglez organismul? iar daca continui cu cel de-al doilea blister este adevarat ca pot aparea sangerari oricum?

Astept raspunsul dumneavoastra cat mai curand? va rog

Va multumesc
0
14-07-2010, ora 21:07
carcotasa01
Nu este medic/terapeut
carcotasa01
Buna ziua,
Mai am si eu 10 zile pana la nunta... dar se pare ca menstruatia imi va veni in jurul zile de 24-25 iulie... pot sa aman cumva menstruatia sa vina fie la sfarsitul lunii fie la inceputul lunii viitoare?
Deja ca mireasa sunt destule griji sa o mai am si pe aceasta, mai ales ca imi este si foarte rau in perioada care imi vine.
Va rog sa imi dati si mie un raspuns urgent la intrebare.
Va multumesc
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Amenoreea - lipsa menstruației
  • Dismenoreea - durerea în timpul scurgerilor menstruale
  • Întârzierea ciclului menstrual
  • Menopauza
  • Menarha - prima menstruatie
  • Calmează durerile menstruale acasă
  • Menstruația peste sarcină
  • De ce întârzie menstruația?
  • Câte zile poate să întârzie ciclul (fără a fi o problemă)
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.