Oare sufar de atac de panica?

15-03-2016
Raluca92
Nu este medic/terapeut
Raluca92
Vreau sa va marturisesc ca de 6 ani ma framanta o problema de sanatate si nu stiu ce este.Am fost la neurologi, cardiologi si asa mai departe si nimic toti imi spun ca nu am nimic.Totul incepe cu o ameteala foarte rea, apoi ma albesc la fata si in urmatoarea secunda lesin.Am niste spasme musculare (convulsii), nu pot respira deloc iar dupa 10 minute incep sa imi revin, apoi cateodata la o ora mai fac o criza.De obicei patesc aceste crize cand ma supar din cauza unui lucru sau ceva ma sperie si mi se intampla luna de luna.Am facut un RMN si a iesit foarte bun deci nu intra in discutie epilepsie.
Va rog daca stie cineva ceva, sau are vreun sfat sa ma ajute...chiar imi doresc sa scap de aceasta problema si sa imi vad de viata mea fara sa fiu urmarita fiecare pas ce fac.
6 comentarii
0
15-03-2016, ora 19:17
Psiholog Pescaru Valentin
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Pescaru Valentin
Buna ziua, ceea ce descrieti sunt simptomele unui atac de panica. Va recomand sa faceti un examen psihologic pentru a evalua corect situatia dupa care vi se va indica abordarea: tratament medicamentos si/sau psihoterapie.
0
21-03-2016, ora 17:38
Raluca92
Nu este medic/terapeut
Raluca92
Buna ziua, revin si eu cu problema mea.Astazi am fost la un examen psihologic si psihiatric si prin care mi-a fost pus diagnosticul de tulburare de conversie si ca tratament sedinte de psihoterapie comportamentala si Prozac.
Cum se poate trece peste aceasta tulburare de conversie?
0
21-03-2016, ora 21:35
Psiholog Pescaru Valentin
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Pescaru Valentin
Diagnosticul se traduce astfel: creierul nu poate procesa/gestiona stresul si atunci nu-l poate descarca. Organismul, in incercarea de a se proteja, incearca sa-l descarce, asa cum poate, "convertindu-l" in alte stari/simptome.
Peste situatie se poate trece exact asa cum v-a fost prescris: tratament medicamentos pentru scaderea simptomelor si psihoterapie pentru a gasi alte solutii de gestionare a stresului, nu starile de rau.
0
21-03-2016, ora 22:09
Raluca92
Nu este medic/terapeut
Raluca92
Va multumesc foarte mult! Dar Prozacul poate provoca dependenta sau somnolenta?Adica este periculos?
0
22-03-2016, ora 09:14
Psiholog Pescaru Valentin
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Pescaru Valentin
Orice medicament poate avea efecte secundare, dar medicamentele nu se iau pentru efectele secundare ci pentru cele primare...totul depinde de felul in care se gestioneaza tratamentul: doze, perioada etc. Pe de alta parte, tratamentul luat fara psihoterapie nu va realiza preamulte si isi va atinge limitele destul de repede.
0
29-05-2016, ora 19:24
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Prozacul nu provoaca dependenta.
Pentru somnolenta, incercati o pastila si vedeti cum va simtiti apoi.
Fiecare organism reactioneaza diferit.
In general nu da somnolenta.
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care vă prezintă peste 3900 de terapeuți din România. Avantajul acestui site este că pune mare preț pe recomandările pacienților. Găsiți prezentări detaliate ale serviciilor psihologice, citiți recomandări, vă puteți programa online. În plus, există o secțiune cu o mulțime de articole interesante și teste psihologice.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Atacul de panică
  • Cum recunoști atacul de panică?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.