pauza de 7 zile si menstruatia

15-06-2010
llandreea
Nu este medic/terapeut
llandreea
sunt in pauza de 7 zile mai eact in a4a zi si nu mi-a venit menstruatia, mentionez ca am luat pastila corect cu exceptia penultimei pastile pe care am luato a2a zi dar nu am avut contact sexual, sunt in a2a luna de luare a anticonceptionale, cat poate sa-mi intarzie ciclul si in cat timp parcurge pastila tubul digestiv sau pot sa o elimin fara sa isi fi facut efectul
4 comentarii
0
16-06-2010, ora 23:04
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Tot ce trebuie sa faceti in acest stadiu este sa aveti un pic de rabdare. Sunt sanse foarte mari ca sangele sa se arate in urmatoarele putine zile.
0
01-07-2011, ora 19:28
moise gabriela
Nu este medic/terapeut
moise gabriela
SI EU SUNT in aceiasi situatie:| la fel la fel...ma speriiie ingrozitor..eu le-am luat corect...dar nu mereu la aceiasi ora, adica nu la 21:00 mereu:| asta nu e o problema nu??..o luam si la 23:00:-?? nu asta e buba nu???SPER SA VINA MAI REPEDE.MA SPERIE INGROZITOR:|
0
30-11-2011, ora 19:46
moonspell
Nu este medic/terapeut
moonspell
Buna seara,
Va scriu cu speranta ca cineva ma va lamuri/indruma/sfatui in legatura cu problema care o am... de 3 ani jumate am luat si iau in continuare diane 35 fara sa fi facut vreo pauza (pastile care mi le-a prescris o doctorita in urma unui control si a unei ecografii vaginale, unde mi s-au descoperit chisturi pe ovare). Toate bune si frumoase in ideea ca m-am inteles bine cu ele; nu am avut stari de greata, ameteli si nici scurgeri surpriza... problema de acum este ca sunt in cele 7 zile de pauza si sangerarea intarzie sa apara. Ultima pastila am luat-o miercuri si maine va trebui sa incep o noua folie... CE FAC?!?!?!
Va rog frumos ajutati-ma cu un sfat, o parere ca nu stiu cum sa procedez!!
Vreau sa mai mentionez ca nu am uitat nici o pastila, le-am luat la timp, nu am stari de greata...
0
15-05-2014, ora 23:33
swsilvia
Nu este medic/terapeut
swsilvia
daca o sa fac pauza de 7 zile dupa 14 zile de administrare a anticonceptionalelor, o sa inceapa menstruatia la fel ca si daca as fi luat 21 de zile pastilele?
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Amenoreea - lipsa menstruației
  • Dismenoreea - durerea în timpul scurgerilor menstruale
  • Întârzierea ciclului menstrual
  • Menopauza
  • Menarha - prima menstruatie
  • Calmează durerile menstruale acasă
  • Menstruația peste sarcină
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.