pilula de a doua zi

01-09-2009
ioana_metall
Nu este medic/terapeut
ioana_metall
buna! am luat prima pilula(prostinor ) dupa 5-6 ore dupa contactul sexual neprotejat si pe a doua dupa 12 ore asa cum scria pe prospect, dar sunt foarte ingrijorata pentru ca mi-a intarziat menstruatia timp de 2 saptamani. este posibil sa fi ramas insarcinata ?? sau imi intarzie menstruatia din cauza pilulelor??? va rog sa imi raspundeti. va multumesc!
10 comentarii
0
01-09-2009, ora 19:20
Teodora M.
Nu este medic/terapeut
Teodora M.
Sigur poti sa afli daca iti faci test de sarcina clasic, de la farmacie, sau si mai corect, la un control ginecologic. Sunt sanse sa fii gravida, cum la fel sunt sanse sa nu fi, deci nu mai astepta. sanatate!
0
01-09-2009, ora 19:46
Jaquelinne
Nu este medic/terapeut
Jaquelinne
Postinor-ul l-ai luat practic corect, insa nu intotdeauna iti ofera garantie!Asa ca asculta de sfaturile date de Teosophia, pt ca numai asa vei afla daca esti sau nu insarcinata!Unele dintre reactiile adverse ale Postinorului, sunt menstruatia intarziata, sangerari etc.Deci exista posibilitatea sa iti fi dereglat ciclul menstrual.
Numai bine!
0
02-09-2009, ora 21:33
Dr. Boia Iulia Cristiana
Pediatrie, Bucureşti
Dr. Boia Iulia Cristiana
postinorul provoacă multe efecte adverse, ciclul ţi l dereglează sigur
0
07-09-2009, ora 12:04
rose_lily
Nu este medic/terapeut
rose_lily
Buna! Si eu ma confrunt cu aceeasi problema. Am luat postinior respectand indicatiile, apoi la 5 zile mi-a venit menstruatia f abundenta care a tinut vreo 5 zile pana prin 1 august. Normal, ciclul ar fi trebuit sa vina prin 1 sept, dar nici un semn. Am facut si testul si este negativ. Mentionez ca am un ciclu neregulat. Sa fie posibila o dereglare din cauza pastilelor? Am mai folosit in trecut aceasta metoda dar nu mi s-a mai intamplat asa ceva. Sunt 7 zile de intarziere.Ma doare capul f rau, simptoma normala la mine cand imi apare ciclu si totusi nu vine. Trec si printr-o periaoda f stresanta. Sa fi si asta de vina? Cand sa mai fac un test. Merci.
0
07-09-2009, ora 16:10
puiutz
Nu este medic/terapeut
puiutz
Buna!Am si eu o problema asemanatoare...menstruatia este neregulata, de fapt am perioade de cateva luni in care ciclul este regulat si apoi perioade cand nu mai este regulat.In data de 7 august trebuia sa-mi vina ciclul, dar nu s-a intamplat. In data de 20 august am avut contact sexual si s-a rupt prezervativul, dar ne-am dat seama imediat, nu a ejaculat.A doua zi am luat Postinor2, nu am avut pana acum nicio reactie adversa sau cel putin nu ceva de care sa-mi dau seama.Pe data de 28 august mi-a venit menstruatia.Este posibil sa fi ramas insarcinata? As vrea sa fac un test de sarcina pt a fi sigura...cand ar fi mai bine sa-l fac?Am citit pe prospectul de la Postinor ca nu este recomandat sa-l iei in caz ca iti intarzie ciclul...cam asta a fost situatia mea si nu stiu daca menstruatia mi-a venit din cauza pastilelor de Postinor, care stiu ca iti afecteaza ciclul.
Multumesc frumos
0
29-09-2009, ora 21:41
mendy
Nu este medic/terapeut
mendy
buna seara!si eu am folosit aceasta pastila si mi am facut 3 teste toate cu rezultat negativ, insa menstruatia imi intarzie, nu inteleg de ce?ultima data mi a venit pe 11 august, si dupa ce am folosit aceasta pastila am avut niste scurgeri de cateva zile de culoare maronie, va rog frumos sa imi raspunde ti..multumesc mult!
0
03-10-2009, ora 02:56
axiela21
Nu este medic/terapeut
axiela21
am folosit si eu aceasta pilula de urgenta si nu am avut nicio problema. nu cred ca este ineficienta.eu eram in luna de pauza de AC si nu am avut scurgeri dar e posibil sa fie o reactie de dupa administrarea pilulei. eu cred ca ciclul intarzie din alt motiv si nu a sarcinii.cel mai bine e sa mergi la medic pt ca a intarziat mult. sanatate!
0
04-10-2009, ora 19:28
mendy
Nu este medic/terapeut
mendy
mersi axiela21, dar multumesc lui dumnezeu mi a venit pe 2 octombrie:)mersi mult pt sfat, te am poopat
0
04-12-2009, ora 12:41
maria O
Nu este medic/terapeut
maria O
buna am si eu o intrebare si va rog sami raspundeti numai decit am avut un contact neprotejat si am luat pastila la 31 de ore dupa e posibil sa nu-si mai fi facut efectul si sa fiu insarcinata? cam cite zile poate sa intirzie menstruatia astazi e a treia zi si nu mia venit va rog mult sami raspundeti ca sunt foarte speriate
0
11-01-2010, ora 21:40
alexa10
Nu este medic/terapeut
alexa10
la aproximativ o jumatate de ora dupa contactul sexual protejat dar din pacate prezervativul alunecase am luat escapelle.si peste cateva zile trebuia sa-mi vina menstruatia normala.dar.nimic.nu am avut nici asa presupusa "menstruatie falsa".in schimb am avut dureri de cap...de sani.de burta...mai bine zis in zona inferioara.si nu stiu ce sa fac.imi este frica.oare am sa raman gravida?.dati-mi si mie un sfat..va rog!..dar sa stiti...eu am avut dureri de burta din inainte sa iau acea pastila deoarece peste aprox 4 zile trebuia sa imi vina ciclu.dupa 2 zile a avut loc contactul la aproximativ o jumatate de ora am luat pastila escapelle, a 2 zi de la luarea pastilei am avut dureri de cap, dureri de burta in continuare si ma dureau suni. si tot nu mi-a venit ciclu asta din cauza pastilei nu?asa scria pe prospect ca pot aparea asemenea dureri.Daca imi puteti da si mie un sfat?Va multumesc mult!.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.