Postinor

24-04-2017
DanielaDani
Nu este medic/terapeut
DanielaDani
Buna seara! am avut contact sexual la doua zile dupa terminarea menstruatiei. Prezervativul s-a fost rupt, insa partenerul nu a ejacuat! Am luat Postinor la 11 ore de la contact! La 5 zile dupa luarea Postinorului am avut o sangerare de 2 zile (cu flux destul de abundent, sange si dureri abdominale asemenea memtruatiei).
Exista vreo sansa de sarcina sau sangerarea s-a datorat Postinorului??
1 comentarii
0
24-04-2017, ora 10:02
Dr. Moise Oana
Obstetrica-ginecologie, Bucuresti
Dr. Moise Oana
Sangerarea este cel mai probabil din cauza Postinorului iar probabilitatea unei sarcini este foarte redusa, in schimb menstra va fi dereglata cu siguranta!
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.