senzatie de sufocare

14-01-2011
ellenaa
Nu este medic/terapeut
ellenaa
buna ziua va scriu in speranta ca ma puteti ajuta.Am si eu problema cam de 1 an de zile am inceput sa am stari de sufocare si o flegma in gat, am fost la doctor si am fost diagnosticata cu candidoza bucala mi s-a recomandat sa incerc pentru inceput un spray nazal nazomer forte timp de 10 zile si sa imi dau pe limba cu glicerina boraxata pusa pe un tifon.AM URMAT TRATAMENTUL CUM MI S-A SPUS SI DUPA 10 ZILE M-AM DUS SA VAD DACA IMI TRECUSE DAR DIN PACATE ERA TOT ACOLO SI MI S-AU DAT NISTE ANTIBIOTICE NISTATINA (DE SUPT DE 3 ORI PE ZI).dupa urmarea tratamentului m-am simtit ceva mai bn pana acum o sap cand am inceput sa am iar stari de sufocare si am observat ca de cate ori am eructatie ma simt ceva mai bn si de asemenea cand apar simptomele acelea de sufocare mi de umfla gatul dedesuptul barbiei. aveti idee ce poate fii ca sunt foarte speriata
1 comentarii
0
21-10-2019, ora 22:01
Dr. Ciubotariu Bogdan-Iliuță
Pneumologie, Iași
Dr. Ciubotariu Bogdan-Iliuță
Bună seara! Nistatin este un antifungic. Tratați candidoza orală, puteți merge la gastroenterologie pentru acele eructații poate aveți boală de reflux gastroesofagian, care poate avea legătură cu simptomele respiratorii. O seară liniștită!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Riscul de sufocare la bebeluș (asfixia)
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.