Test ADN fetal in sangele matern - Harmony, Panorama - risc mare dublu test

295 comentarii 1 2 ..... 8910 Înainte ›
0
17-06-2018, ora 22:12
Florina T.
Nu este medic/terapeut
Florina T.
Sunt concludente? dr. nu mi-a recomandat forma extinsta, pe motiv ca nu sunt sigure. Amniocenteza poate infirma un rezultat cu risc crescut al testului Panorama, etc.
0
18-06-2018, ora 10:37
Eli81
Nu este medic/terapeut
Eli81
Buna, Eu am facut Panorama cu microdeletii. Ca idee, aceste teste neinvazive sunt tot teste statistice, dar cu o precizie mai mare decat dublul test sau triplu test. Ele NU pun diagnostic. Singurul test care pune diagnostic este Amniocenteza, dar care are un risc de 1-2% asupra sarcinii. Pt aminiocenteza recomand dr Steriu Mihaela de la Medlife sau Hadi Rahimian de la Regina Maria. Sunt super medici, experimentati in amniocenteze. Dl dr Rahimian este genial, a facut inclusiv operatii intrauterine pentru defecte cum ar fi spina bifida. Ii recomand pe amandoi :) Sanatate multa!
0
24-06-2018, ora 21:15
alle2017
Nu este medic/terapeut
alle2017
Deci dupa stresul de la inceputul sarcinii cu Sindromul Down de la dublul test si testul Veracity care ne-a mai linistit pe 21.06 a venit pe lume buburuza noastra. Este fetita si este santoasa ceea ce este cel mai important.
0
25-06-2018, ora 09:37
Eli81
Nu este medic/terapeut
Eli81
alle2017: Felicitari! Sa fiti sanatosi! Ma bucur tare mult pentru voi. Va imbratisez cu drag, chiar daca nu va cunosc :)
0
26-06-2018, ora 16:59
alle2017
Nu este medic/terapeut
alle2017
Eli81 multumim si eu te pup si te imbratisez cu drag
1
09-07-2018, ora 20:24
Ligia V.
Nu este medic/terapeut
Ligia V.
Buna,

Ma numesc Ligia si am 26 de ani, in prezent insarcinata in 14 saptamani.