Tratament glaucom - Cosopt

23-11-2014
corina_1902
Nu este medic/terapeut
corina_1902
Buna seara,

Mama mea a fost diagnosticata cu glaucom cu unghi descis si a inceput tratamentul cu picaturile Cosopt acum 2 saptamani. Din pacate le suporta destul de greu, are usturimi si mancarimi mari, iar ochii sunt rosii. La inceput a avut si o senzatie de corpuri straine in ochi, dar acest simptmom s-a diminuat. Imi puteti spune daca acestea sunt cumva reactii alergice si daca ar trebui schimbat tratamentul cat mai repede? Sau sunt reactii normale pentru prima perioada a tratamentului pana se va obisnui organismul cu picaturile? Multumesc.
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Numărul de cazuri de orbire din cauza glaucomului a crescut îngrijorător
  • Un nou test ar putea detecta glaucomul mult mai devreme
  • Cel mai bun test de diagnostic pentru pacienții cu glaucom
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.