Va rog ajutati-ma: Simt ca traiesc in lumea pe care eu mi-o imaginez

11-02-2012
pappa123
Nu este medic/terapeut
pappa123
Salut, am 20 de ani si am mari probleme. Acum 2 ani am inceput sa fumez etnobotanice. Am si fumat si am si prizat. Acum ma simt pierdut, ma simt rupt de realitate, nu mai am niciun fel de incredere in mine, nu mai am stima de sine. Nu pot discuta cu nimeni, nu mai sunt atent la ce zic ceilalti, nu mai pot fi sociabil. Am trecut si prin alte tipuri de probleme in aceasta perioada, am ramas fara un parinte, prietena m-a lasat pentru ca devenisem un idiot. Ajutati-ma va rog cu un sfat, ce sa fac unde sa ma duc ? Simt ca traiesc in lumea pe care eu mi-o imaginez.
6 comentarii
0
11-02-2012, ora 16:36
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
Faptul ca ai scris pe forum,
denota ca esti o persoana puternica,
ai incredere in tine si..
e important - ITI DAI SEAMA de greseala facuta!!!!!!!!!
intrebare:
(raspunde-mi DACA vrei si POTI)
- CE te-a determinat sa.fumezi?!?,.
avand in vedere ca ai avut iubita, ca erai sociabil, ca aveai atunci ambii parinti?????
O seara faina!
0
24-02-2012, ora 15:42
Cheyenne
Nu este medic/terapeut
Cheyenne
Eh, stiu eu un baiat care a luat de patru ani legale si nu are nici pe dracu (la exterior, ca in interior e cam macinat omul).
De cand ai aceste senzatii?
Ti-ai facut niste analize, sa vezi, poate duci si lipsa de vitamine si alte minerale (legalele le macina);
0
27-02-2012, ora 22:51
pappa123
Nu este medic/terapeut
pappa123
nu. zilele urmatoare voi face. adolescenta m-a determinat sa fumez. acum e ca o copilarie batrana.
0
27-02-2012, ora 22:56
Cheyenne
Nu este medic/terapeut
Cheyenne
De cat timp ai senzatiile astea?
0
27-02-2012, ora 23:07
pappa123
Nu este medic/terapeut
pappa123
nu stiu exact. au inceput mai demult. la inceput eram eu, dar ma gandeam numai la probleme. de vreo 2 luni parca s-au amplificat. am momente asa in care ma simt sanatos totusi :))
0
28-02-2012, ora 23:40
Cheyenne
Nu este medic/terapeut
Cheyenne
E foarte bine. Cat timp ai fumat etnobotanice?

Si sa stii ca astea pot fi de la anxietate, avand in vedere ca ti-ai pierdut si un parinte in tot acest timp, plus drogurile...
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.