Am nevoie urgenta de ajutor! Administrarea Postinorului in mod repetat

17-01-2008
Amia
Nu este medic/terapeut
Amia
Am nevoie urgenta de ajutor !!!
Incepand de anul trecut, 2007 si inclusiv in acest an am luat in mod repetat Postinor si la intervale scurte de timp cred ca in total 6 - 7 pastile. Mentionez ca inainte de a incepe sa iau pastila am avut o problema de sanatat, un chist ovarian care avea cam 7 - 8 cm, am inceput un tratment, la sfatul medicului, cu anticonceptionale timp de trei luni dupa care a disparut.
Aseara am avut contact sexual si prezervativul a ramas in vagin. Nu stiu daca sperma a apucat sa curga din acest in interior si nici nu doresc sa ma risc.
As dori sa iau din nou pastila dar imi este frica ca o sa imi afecteze organismul.
Sunt disperata imi dau seama ca am gresit si doresc sa incep un tratament cu anticonceptionale, dar am senzatia ca administrarea acestei pastile mi-a afectat cumva functionarea organismului. Urmeaza sa formez o familie cu iubitul meu si dorim sa avem copii pe viitor... Nu stim sigur daca o sa mai fie posibil...
Intrebarile mele?
Ce se intampla cand aceasta pastila este administrata in mod repetat - cum afecteaza?
Pot sa mai iau o data pastila (referindu-ma la ultimul contact sexual avut si despre care am mentionat mai sus) ?
Pot sa am copii pe viitor?
Va rog mult de tot dati-mi niste raspunsuri!!!
Multumesc anticipat!
5 comentarii
0
17-01-2008, ora 00:00
Dr. Marina Prunea
Medicina de familie
Dr. Marina Prunea
Cat de des ai luat? Prospectul scrie clar: 2/luna?
Daca ai respectat, poti sa mai iei. De ce crezi ca ti-a afectat organismul? Ai sesizat aparitia unor efecte adverse? pana una alta, ia si azi una. N-o sa se intample nimic, dar mergeti la un cabinet de planing si alegeti alta metoda contraceptiva pt viitor. Postinorul nu e o solutie pe termen lung.
0
17-01-2008, ora 00:00
Amia
Nu este medic/terapeut
Amia
Multumesc pentru raspuns!
Acum in ceea ce priveste raspunsul :
- mai mult de 2 pe luna nu am luat
- singurul efect advers este ca ultima data inainte de menstruatie am avut dureri in zona sanilor si ii simteam tensionati.
Motivul pentru care eram asa de speriata este ca am consultat doi farmacisti si ambii mi-au spus ca in momentul in care se iau mai mult de 2 pastile pe an se produc efecte adverse mari.
Cam atat. Multumesc inca o data pentru raspuns si da cu siguranta dupa aceasta intamplare am sa merg la un cabinet de planing family.
0
20-01-2008, ora 00:00
cuki
Nu este medic/terapeut
cuki
buna, as vrea si eu sa ma bag in discutia voastra!din cate stiu eu postinor-ul se poate folosi de nu mai mult de 2 ori pe an, nu pe luna!nu stiu in ce masura te va afecta administrarea lui. stiu doar k poate produce dereglari hormonale grave. mai bine sa faci o consultatie sa fi sigura.bafta
0
31-01-2008, ora 00:00
luciag
Nu este medic/terapeut
luciag
buna.asa este, pe instructiunile postinorului scrie clar ca nu ai voie sa iei aceasta pilula d mai mult d 2 ori p an.e clar ca vei avea ceva dereglari.si acum si menstruatia va fi afectata...spun din propie experienta, dupa o singura pilulua imi venea menstruatia de 2 ori intr-o luna!!! daca e relatia stabila, t sfatuiesc sa mergi la planing si sa-ti fie prescrise anticonceptionale, nu te costa nimic, mai ales daca esti studenta/eleva...sunt sigure din mai multe puncte de vedere!! si mai ia in calcul si faptul ca o femeie poate ramane insarcinata o singura pe zi intr-o luna, ziua a 14 a ziclului tau menstrual.la unele femei poate fi ziua 13, 15etc.adica 6-7 zile inainte si dupa menstruatie nu poti ramane insarcinata.dupa menstruatie e mai riscant pt ca spermatozoizii "traiesc" mai multe zile in organismul tau.deci daca ai luat minunata pilula intre zilele 1-8 si 20-28 ale ciclului tau menstrual, nu ai facut decat sa-i faci rau organismului tau!! pastila trebuie luata doar daca contactul sexual s-a produs in zilele cu risc crescut, adica intre ziua a 8 si ziua 20- cam astea sunt cu risc mai crescut.!!! sunt o multime de carti in librarii care vorbesc despre problemele astea.e foarte buna teoria in ceea ce priveste corpul tau!! asa am reusit si eu!! si fereste-te de pilula de a 2 a zi, pentru ca daca vei incerca sa tii un calcul al ciclului tau menstrual...pilula va strica totul! acum iti vor lua probabil cateva luni...gen 1 -2 pana organismul iti va reveni la normal.ai luat o concentratie mult prea mare d hormoni!
0
10-04-2009, ora 12:16
sonya_
Nu este medic/terapeut
sonya_
buna ziua ! Ca toti cei de pe forum am si eu o problema si as dori sa-i gasesc un raspuns.Aseara am avut contact sexual cu iubitul meu si prezervativul a ramas in vagin. Nu stiu daca sperma a apucat sa curga din acest in interior si nici nu doresc sa ma risc, asa ca astazi am luat postinor 2. Este a II-a oara cand iau astfel de pilule si intr-un interval de timp cam scurt( prima pastiluta am luat-o prin februarie). Intrebarile mele sunt:
1. sunt sanse sa raman insarcinata ?mentionez ca ciclul mi-a intarziat cateva zile, insa niciodata nu l-am avut regulat (mai ales ca luna trecuta mi-a intarziat 3 saptamani-2.sa fie oare o reactie de la patsiluta din februarie?)
3.ce efecte pot avea pilulele respective asupra organismului meu ?
Va multumesc anticipat!
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Contraceptive combinate (COC)
  • O metodă contraceptivă pentru bărbați având la bază un hidrogel
  • Contraceptivul on-off pentru bărbați
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale pot diminua simptomele premenstruale?
  • Contraceptiv masculin sub formă de gel eficient la maimuțe
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  • Pilula contraceptivă masculină este sigură și eficientă (Studiu)
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.