Cele mai eficiente 10 exerciții pentru arderea caloriilor (studiu)

©

Autor:

Cele mai eficiente 10 exerciții pentru arderea caloriilor (studiu)

Care e cea mai eficientă metodă de ardere a caloriilor? Indiferent de aceasta, este nevoie de timp și răbdare pentru dezvoltarea unui program de exerciții -  în funcție de nevoile corpului, de găsirea unui exercițiu care să ne placă și moduri în care se poate optimiza antrenamentul pentru a beneficia de cele mai bune rezultate.

De cele mai multe ori, nivelul exercițiilor fizice se măsoară în numărul caloriile arse.

Numărul caloriilor arse pe durata antrenamentelor poate fi contorizat cu ajutorul diverselor aplicații. O astfel de aplicație este Activ, care te ajută să îți monitorizezi activitatea fizică efectuată.

Mayo Clinic a publicat un studiu desfășurat în cadrul Institutului Național de Sănătate, listând cele mai utilizate și eficiente 36 de tipuri  de exerciții fizice, în funcție de nivelul arderilor calorice. Autorii studiului menționează că rezultatele sunt aproximative și variază în funcție de forma corpului, gen, vârstă și alți factori.

 


Iată care este clasamentul primelor 10 exerciții pentru arderea caloriilor:

  • 1.  Alergarea (13 km/h) – 1074 calorii/oră
  • 2.  Săritul corzii – 1074 calorii/oră
  • 3.  Taekwondo – 937 calorii/oră
  • 4.  Înot rapid – 892 calorii/oră
  • 5.  Alergarea pe scări – 819 calorii/oră
  • 6.  Alergarea cu viteză moderată (8 km/h) – 755 calorii/oră
  • 7.  Tenis (single)– 728 calorii/oră
  • 8.  Rugby – 728 calorii/oră
  • 9.  Baschet – 728 calorii/oră
  • 10.  Mersul pe role – 683 calorii/oră


Acestea sunt urmate de exercițiile intense de aerobic (664 calorii/oră), racquetball-ul, patinajul pe gheață sau drumețiile pe munte cu rucsac greu (637 calorii/oră), schiul de expediție (619 calorii/oră), schi pe apă, canotaj la aparat sau drumețiile ușoare (546 calorii/oră), înot moderat sau ușor (528 calorii/oră), aerobic în apă (501 calorii/oră), baseball, ridicarea de greutăți, pedalatul la bicicleta eliptică sau exerciții ușoare de aerobic (455 calorii/oră), plimbare energică, schi alpin sau golf (391 calorii/oră), Power Intense Yoga, volei sau pedalat ușor la bicicletă (364 calorii/oră), caiac-canoe (319 calorii/oră), Tai Chi, dans sau bowling (273 calorii/oră), plimbare lejeră (255 calorii/oră) sau Hatha Yoga (228 calorii/oră). 

Valorile sunt estimative și în plus, dacă un tip de exercițiu duce la arderea mai multor calorii, asta nu înseamnă că este și cea mai bună alternativă pentru dumneavoastră. Cel mai important aspect este ca exercițiul efectuat să fie unul plăcut, care să poată fi transformat cu ușurință într-un obicei sănătos.

Sursa: Science Alert


Data actualizare: 28-01-2019 | creare: 08-11-2016 | Vizite: 3116
Bibliografie
These are the 10 best activities for burning calories, according to health experts, link: http://www.sciencealert.com/these-are-the-10-best-everyday-activities-for-burning-calories
©

Copyright ROmedic: Articolul se află sub protecția drepturilor de autor. Reproducerea, chiar și parțială, este interzisă!

Alte articole din aceeași secțiune:

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Copiii cu o bună condiție fizică au materia albă din creier mai compactă decât copiii care nu sunt în formă
  • Cum ajută exercițiile fizice la dezvoltarea creierului
  • AutoDietarym - dispozitivul care „aude” ce mănânci și monitorizează aportul alimentar
  • Forumul ROmedic - întrebări și răspunsuri medicale:
    Pe forum găsiți peste 500.000 de întrebări și răspunsuri despre boli sau alte subiecte medicale. Aveți o întrebare? Primiți răspunsuri gratuite de la medici.
      intră pe forum
     
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.