ameteli permanente, ureche ce pulseaza si tiuituri

63 comentarii 1 23 Înainte ›
0
11-07-2014, ora 15:12
aida.
Nu este medic/terapeut
aida.
Cora, medicul respectiv nu a facut precizarea respectiva nu pentru ca nu a dorit, ci pentru ca nu exista un tratament exact, medicamentul mai precis este autocontrolul, sugestibilitatea destul de mare cu care a fost 'dotata' o persoana cu trasaturi de personalitate accentuate pe fondul carora se dezvolta si simptomele are puterea de a-si induce atat simptomele, cat de a le controla foarte bine daca invata prin tehnici de autocontrol si daca exista persoane in jurul sau foarte convingatoare, de exemplu sunt medici care isi ofera foarte tare interesul, se implica si in fond ofera doar o banala pstiluta in timpul crizei, iar pacientul respectiv scapa de criza ( conteaza modul in care au interactionat), sunt medici care desi dau un tratament bun, pur si simplu pacientul se simte nemultumit din motivul ca nu i-a acordat suficienta atentie si simptomele chiar persista sau chiar se amplifica, persoanele care sufera de tulburare de somatizare nu au nevoie de un medic, au nevoie de un psihoterapeut, de multe ori gresesc locul mergand la spital in loc sa mearga la psiholog, acolo li se acorda toata atentia, in schimb un cardiolog sau un neurolog, au si cazuri grave, adevarat ca fac o singura greseala, aceea ca desi realizeaza ca au un pacient care nu are o afectiune organica nu-l trimit la psiholog, ci prefera sa-i puna un pseudodiagnostic. Aici este destul de concret explicat : http://formarepsihoterapie.ro/tulburarile-somatoforme/
0
15-07-2014, ora 17:26
sebby76
Nu este medic/terapeut
sebby76