anticonceptionale de la ginecolog sau la un planning familial?

08-11-2011
alexa31
Nu este medic/terapeut
alexa31
as vrea sa va intreb. pentru prescrierea de anticonceptionale la cine este mai indicat sa ma adresez. la un medic ginecolog sau la un planning familial?
5 comentarii
0
08-11-2011, ora 21:55
Psiholog Roxana Alina Olaru
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Roxana Alina Olaru
Buna seara. Va recomand sa mergeti la un medic ginecolog care va va prescrie aceste pilule dupa un consult. Este foarte important sa va faceti consultul anual pentru sanatatea dvs. Uneori doamnelor le este rusine, dar pe de alta parte le ajuta foarte mult.
0
10-11-2011, ora 13:28
alexa31
Nu este medic/terapeut
alexa31
multumesc frumos pentru raspuns. dar pentru persoanele care nu si-au inceput viata sexuala unde este mai indicat sa se adreseze? la medicul ginecolog sau la planning familial? presupun ca daca se duce la medicul ginecolog va fi necesar un control ginecologic
0
10-11-2011, ora 15:51
Psiholog Roxana Alina Olaru
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Roxana Alina Olaru
Daca sunteti virgina din ce cauza doriti sa luati anticonceptionale? Eu ma gandesc la doua variante:

1. doriti sa incepeti viata sexuala si atunci va recomand ca pentru primele dati sa foloseasca partenerul prezervativ fie ca are sau nu experienta, eventual si folosire de lubrifiant pe baza de apa pentru a va fi dvs mai confortabil. Si apoi sa mergeti si la consult ginecologic

2. banuiti ca aveti niste probleme care s-ar putea rezolva prin anticonceptionale. In acest caz e necesar sa vorbiti cu medicul ginecolog care poate sa faca si consult ginecologic fara a afecta himenul sau sa va doara

Stiu ca este la moda administrarea de anticonceptionale, dar, totusi, sunt niste tratamente hormonale care au si reactii adverse ce se pot manifesta la nivelul sanilor si uterului, si nu numai.
0
10-11-2011, ora 17:57
alexa31
Nu este medic/terapeut
alexa31
va multumesc foarte frumos pentru raspuns
0
30-08-2013, ora 14:25
dewww
Nu este medic/terapeut
dewww
Am si eu o problema :(. Acum 1 an si ceva am luat anticonceptionale YAZ, la recomandarea medicului, din cauza unui ciclu menstrual neregulat. Dupa 6 luni am avut o durere puternica la rinichi si am renuntat la ele tocmai la a 2-a pastila din blisterul nou. De atunci am menstruatia de culoare maro- inchis. Poate afecta acest lucru o posibila sarcina? Care este cauza acestei culori? Va multumesc!
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.