cat trebuie sa dureze sangerarea de dupa postinor?

20-10-2008
dianadanu
Nu este medic/terapeut
dianadanu
buna ziua! am si eu o intrebare, cat ar trebui sa dureze sangerarea de dupa psotinor?adica sangerarea aia care apare ca efect secundar la 5-7 zile dupa administrarea de postinor?am facut si eu prostii in urma cu o saptamana, mai precis pe 12 octombrie la 2-3 zile dupa terminarea ciclului menstrual, si a ramas prezervativul inauntru. am zis ca e mai bine sa iau postinor.si acu sunt stresata ca m-am trezit de dimineata cu o scurgere sanghinolenta, mai inchisa la culoare, aproape maronie.care s-a oprit dar inca ma am o durere asemanatoare cu cea din spm am mai luat postinor in urma cu mai bine de un an dar nu mi s-a mai intamplat sa am scurgeri intermestruale, in cel mai rau caz imi venea mai repede mesntruatia cu cateva zile fata de cum trebuia si aveam dureri pelvine mai intense. as vrea sa stiu daca e de la postinor sau e posibil sa fie sangerarea care se poroduce in momentul implantatiei oului in endometru?pls.un raspun daca se poate
3 comentarii
0
20-10-2008, ora 18:08
ali39
Nu este medic/terapeut
ali39
Bulinuto, cum adica a ramas prezervativul inauntru? S-a rupt si a ramas tot acolo, nu inteleg.
Sangerarea aia e menstra falsa care apare sau nu apare dupa postinor, nu te speria.
Macar -ai luat in timp util adika la 72 de ore?
Azi dimineata am vazut o emisiune la televizor, sigur o stii "Ce se intampla doctore?"si aveau ca tema administrarea postinorului.
Am ramas sa vad ce spune medicul despre el. Dezastru asupra organismului in special asupra organului genital la femei, dereglari menstruale, hormonale, sterilitate, si consumat in perioade una dupa alta se poate face si cancer de endometru acesta fiind cel mai afectat ! Erau medicii foarte contrariati de faptul ca se consuma de la o varsta fooarte frageda la fete, foarte des si deasemenea ca se da de la farmacie fara reteta, la minore. Trist, nu ?
Sa nu mai iei postinor! Citeste pe google, metode de contraceptie si poate gasesti ceva potrivit tie!
Aliss
0
21-10-2008, ora 09:54
dianadanu
Nu este medic/terapeut
dianadanu
nu s-a rupt, pur si simplu a ramas inauntru cand a extras penisul, am luat in primele 3 ore de la contact prima pastila si la fix 12 ore a doua.stiu ce efecte are postinorul, nu le iau frecvent, am lat de vreo 3 ori in viata mea, dar spun ca nu am mai avut astfel de scurgere, si ma sperie aparitia ei avand in vedere ca organismul meu nu a reactionat astfel pana acu la pastilele astea, si mai stiu ca exact in aceeasi perioada poate sa apara si sangerarea ca reactie a implantarii embrionului in endometru.plus ca am si chisturi ovariene multiple si mi-e ca sa nu reactioneze exact pe dos organismul meu la postinor, si mai este si acel 2% care raman insarcinate cu toate ca au luat postinor in primele 72 de ore cum scrie la carete, si din cate stiu eu nu au fost studiate amanuntit cauzele, deci sunt in continuare speriata.mai am inca scurgere si e maro inchis nu chiar asa de abundenta ca menstra dar este.oricum o sa astept sa vad care e treaba si cred ca am sa cer sa se rescrie prospectul la postinor.sau macar sa explice pt toata lumea sa stie ce efect au.ca am auzit aberatii de la o farmacista cum ca daca ai menstra dupa postinor inseamna ca ai facut avort.vai de capul meu.ori era aia proasta ori a facut facultatea cu femeia de serviciu, ca din cate stiu eu la farmacie le explica destul de clar ce inseamna unele efecte secundare, deci avort care nu poate fii decat unul spontan, inseamna sa ai hemoragie care poate duce la anemie si alte coplicatii destul de severe, infectii, sepsis si multe altele, cred ca unii oameni nu sunt constienti de faptul ca pot sa omoare cu zile pe cineva numai spunand anumite lucruri.deci avort stiu ca nu se poate cu postinor, mai rau e cu partea cealalata care ma obsedeaza pe mine.dar poate o sa fie bine.faza e ca am facut tratament cu diane 3luni in vara, si am renuntat ca m-am ingrasat 10 kile peste alea 15 care si asa le aveam in plus.mai bine fata pilule zic eu, dar uite ca nu merge totdeauna.
0
21-10-2008, ora 16:24
ali39
Nu este medic/terapeut
ali39
Bine, stai linistita k nu o sa ai probleme, le-ai luat in timp util. E adevarat k sunt foarte multe reactii adverse de la postinor si mai ales k ai si chisturi pe ovare dar parerea mea este k nu o sa ai probleme.
Acum sa tii cont de o metoda de contraceptie care ti s-ar potrivi tie ca sa nu mai fii nevoita sa iei porcaria asta de postinor.
Incearca calendarul, un pic mai complicat, dar e mai bine.
Te pup,
Aliss
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.