ce sa intampla cu mine si ce pot face sa-mi revin?

09-11-2007
lexy
Nu este medic/terapeut
lexy
Buna, am 23 ani si sunt studenta la Facultatea de Drept. Motivul pt care va scriu este ca nu stiu ce se intampla cu mine exact, sufar de depresie? Totul a inceput acum vre-o luna cand certurile cu prietenul meu au inceput sa fie tot mai dese (tin sa mentionez ca el este in spania de 3 ani, deci avem o relatie la distanta). Motivul pt care au aparut aceste altercatii a fost lipsa lui de atentie.Eu am mult mai multa nevoie de atentie decat imi ofera el zilnic. Din acest motiv am inceput sa am zilnic crize de plans si de isterie. Cand ma apuca aceste crize nici nu mai pot sa vorbesc, si arunc cu ce am in mana. Eu simt k nimik nu ma poate ajuta decat el, insa sper sa-mi fiti de folos. Tind sa cred k el nu da crezare acestor probleme serioase, crede k doar vreau sa-l manipulez in acest fel.
Va cer in mod disperat sfatul!!!Ce sa fac?Imi recomandati niste sedinte de psihoterapie??
Astept raspunsul dumneavoastra cat mai curand.
Va multumesc anticipat
6 comentarii
0
09-11-2007, ora 00:00
eo
Nu este medic/terapeut
eo
o buna prietena de-a mea se simte si reactioneaza exact cum ai descris tu, in mod special cand vine vorba de prietenul ei.
acum doua saptamani s-a decis sa ia masuri, s-a gandit la un psiholog...dar, pana la urma, s -a hotarat sa discute mai intai cu un preot.s-a spovedit, i-a spus tot ce se intampla cu ea...acum merge timp de 9 duminici la aceeasi biserica.
incearca asa, vorbeste cu cineva care stie de vreun preot care discuta deschis si ajuta oamenii in astfel de cazuri.
multa sanatate.
0
12-11-2007, ora 00:00
Dr. Andrei Dumitrescu
Psihologie, Bucuresti
Dr. Andrei Dumitrescu
Buna,

Mergi la un psihoterapeut numai daca iti propui sa faci ceva cu modul cum stii sa gestionezi tu o relatie. Si cu nevoile tale reale. Chiar si de atentia de care ai sau nu nevoie si pe care simti sau nu ca o primesti..