ceaiuri de slabit in perioada premergatoare sarcinii

Buna! imi doresc sa ramana insarcinata insa pana la implinirea acestei dorinte as vrea sa dau jos cateva kg in plus. As vrea sa stiu daca ceaiurile de slabit ar avea efecte negative asupra organismului sau daca afecteaza fatul in primele saptamani.
1 comentarii

Buna ziua,
Cura de slabire este indicati sa o urmati inainte de a ramane insarcinata, in timpul sarcinii nu se pot bea ceaiuri de slabit.
o zi placuta!
Cura de slabire este indicati sa o urmati inainte de a ramane insarcinata, in timpul sarcinii nu se pot bea ceaiuri de slabit.
o zi placuta!

Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.

HEMOROIZI? FISURI ANALE? Tratament fără operație și fără internare!
Clinicile Proctoline sunt centre medicale specializate în tratarea eficientă a hemoroizilor și a fisurilor anale. Ne găsiți în 14 orase din țară! Detalii aici
Clinicile Proctoline sunt centre medicale specializate în tratarea eficientă a hemoroizilor și a fisurilor anale. Ne găsiți în 14 orase din țară! Detalii aici
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 4contraceptive locale care nu le suport
- 4ce contraceptiv sa iau daca sunt predispusa la varice?
- 2contraceptive:efecte secundare
- 2protectia pilulelor in caz de voma
- 1are rost sa iau pilula de a 2-a zi?