Despre penis

20-03-2015
Nelu ion
Nu este medic/terapeut
Nelu ion
Buna seara am si eu o probleba cu peniscul acum o luna mi.am injectat un tub de kanamicina in penis si nu se mai decaloteaza..unde am injectat kanamicina sa intarit ca piatra. Am fost la dermatolog mi a dat tratament..5 zile iau dar tot asa este nu il pot decalota si mi sa facut o pielita care ma ustura..nu stiu ce sa mai fac..puteti sa mi spuneti ce sa fac..ca nu mai stiu..sau trebuie aa ma operez???
4 comentarii
0
22-03-2015, ora 22:14
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Mergeti la Urolog si cat mai repede.
Nu la Dermatolog.
0
23-03-2015, ora 12:29
Nelu ion
Nu este medic/terapeut
Nelu ion
De zici sa merg la urolog...eu stia...chestile astea apartin de dermatolog...acum urmez un tratament..nu ma mai doare sa desumflat dar tot nu pot s.al decalotez dupa ce termin o sa merg la urolog..daca nu merg si ma operez..singura varianta ;)
0
23-03-2015, ora 19:05
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Atunci cand nu poti sa decalotezi trebuie sa mergi la Urolog. Daca e ceva de operat, el opereaza.
0
23-03-2015, ora 19:45
Nelu ion
Nu este medic/terapeut
Nelu ion
K..am sa merg dupa ce termin tratamentul..peste o saptamana Ms
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Penisul normal vs penisul anormal - dimensiuni, caracteristici, limite
  • Lucruri pe care nu le știai despre penisul tău
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.