Diaree post avc

25-08-2021
Octav73
Nu este medic/terapeut
Octav73
Buna ziua, soțul meu a făcut pe data de 01 August un infarct +avc ischemic dreapta urmat de o hemiplegie stânga. De la ieșirea din spital in 16 August i-am administrat confirm biletului de externare următoarele medicamente: aspenter 75mg, clopidogrel 75 mg, sortis 80 mg, clexane 0, 4 ml, magnerot 500 mg, nitropector 20 mg, furosemid 40 mg, prestarium 5 mg, concor 5 mg, preductal hr 35 mg, pantoprazol 40 mg, ciprinol 500 mg. De 5 zile are diaree in special noaptea. A ținut regim alimentar. I-am dat in primele 2 zile furazolidon, iar in următoarele 3 imodium însă fără rezultat. Este foarte slăbit. As dori sa știu dacă vreunul din medicamentele de mai sus poate avea astfel de reacții și dacă poate fi oprit pana se reglează aceasta diaree. Mulțumesc anticipat pt răspunsuri.
1 comentarii
0
25-08-2021, ora 16:23
tassevasi
Nu este medic/terapeut
tassevasi
Din cauza medicamentelor din spital mai putin cele actuale , ori alimentatia necorespunzatoare de acasa , a distrus flora intestinala care s-a degradat si va dura o lunga perioada de timp ptr refacere, folositi orez fiert cu putina sare citeva zile sa il bea din cana de 3-4 ori pe zi , amidonul din orez ajuta mult , ciai de menta, piine prajita, covrigi si nu mincati fructe, legume si tot ce fermenteaza o perioada. Numai bine.
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.