Durere de cap + palpitatii

21-07-2015
Cosmin H
Nu este medic/terapeut
Cosmin H
Salut, sunt baiat, 23 ani si de doua luni am niste stari ciudate: dureri de cap, uneori sunt ca o presiune asupra capului, nas si urechi, e ca si cum as avea o banda de la ceafa spre partile laterale, alteori sunt ca niste arsuri sau piele de gaina, insotite de un tiuit un urechi. Aceste dureri de cap dureaza cateva zile (4-5 zile) cresc ca intensitate pe parcursul zilei, dimineata sunt doar niste furnicaturi insa pe parcursul zilei cresc in intensitate. Sunt momente cand nu ma pot concentra deloc la serviciu. Sunt programator, stau cel putin 8 ore pe zi in fata calculatorului.

Pe langa aceste dureri de cap am momente cand incepe sa bata inima foarte repede, cu un nod in gat si nu pot sa respir. La inceput aceste palpitatii durau mai mult, chiar si o ora, insa acum m-am obisnuit cu ele si dureaza doar cateva minute. Astfel de stari le am atat in timpul zilei, la serviciu dar si noaptea, ma trezesc din somn speriat cu batai de inima puternice, nod in gat si senzatia de sufocare.

Alte simptome, in timpul zilei am momente cand ma simt foarte rau, stare de greata, nod in gat, imi amorteste fata (in special gura si buzele), se intampla ca atunci cand merg sa-mi amorteasca picioarele de la genunchi in jos si cateodata si mainile, stari de neliniste si agitatie.