Fibrom descoperit la nastere
Am si eu o nelamurire.Acum aproximativ un an am hotarat sa raman insarcinata, Am mers la medicul meu ginecolog unde am fost sfatuita sa fac o serie de analize, teste pentru a stii cu exactitate daca sunt perfect sanatoasa si daca copilul meu se va pute dezvolta perfect sanatos.Prin urmare am facut acele analize, am urmat apoi un tratament si in cele din urma mi s-a spus ca sunt perfect sanatoasa.Am ramas insarcinata si am mers periodic la control la acelasi medic.Am urmat cu strictete fiecare sfat dat de medic si de fiecare data imi spunea ca sarcina evolueaza perfect si ca nu e nici un motiv de ingrijorare.Cand s-a apropiat termenul sa nasc, mi s-a spus ca nu voi putea naste normal si va trebui sa fac cezariana, lucru care s-a si intamplat.La nastere s-a descoperit ca aveam si un fibron de marimea unei portocale si altele mai mici.Medicul a fost socat pentru ca nu a vazut absolut nimic pe parcursul sarcinii.Intrebarea mea este:care sunt sansele ca un medic sa nu vada timp de 9 luni asa ceva, mai ales ca fibronul nu s-a format in cateva luni si ca eu am facut toate acele teste inainte a ramane insarcinata si absolut toate testele necesare pe parcursul sarcinii.Sa mai incredere in medicul respectiv?s-au ar trebui sa consult un altul?
Va multumesc!!
Va multumesc!!
2 comentarii
Sansele de a nu vedea astfel de lucruri in corp la echo sunt foarte mari, cred ca peste 50%, depinde de ce, iar daca ati sti voi cat de oarba e medicina in ciuda aparaturii v-ati speria !
Sa-ti dau cateva exemple:
- mama a avut o tumoare de 8, 5 kg in ambdomen care nu au vazut-o la 3 echos si nici cu alte metode. A depistat-o cu greu, de abia cand remarcase ea ca se umfla-se intr-o parte.
- la multi prieteni sexul la copil a fost vazutgresit
- cele mai multe tumori sunt descoperite din intamplare, ca in cazul tau si nu cu echo