Iritatii pe picioare

25-08-2009
Emil88
Nu este medic/terapeut
Emil88
Am si eu o rugaminte... Fac culturism iar la sala ma irit foarte tare pe picioare. Imi apar bubite galbene ca si iritatiile cand te barbieresti, le storc si arata foarte nasol. An incercat tot felu de creme dar nimica, am o piele foarte sensibila. Va rog din suflet sa ma ajutati!!!
4 comentarii
0
26-08-2009, ora 18:16
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Daca luati suplimente alimentare ar trebui sa renuntati la ele deoarece pot fi cauza aparitiei acestor bubite!
0
26-08-2009, ora 20:07
Emil88
Nu este medic/terapeut
Emil88
Vitaminele le+am luat doar de sapt asta, adik incepan de luni.
0
28-08-2009, ora 14:10
olivia31
Nu este medic/terapeut
olivia31
Va rog mult sa-mi spuneti ce pot cumpara in locul cremei CUTIVATE, deoarece aceasta nu se mai gaseste in farmacii.Mentionez ca am o mica iritatie in jurul nasului care apare frecvent si dispare imediat ce folosesc aceasta crema.Va multumesc mult si astept raspunsul d-voastra.
0
30-08-2009, ora 16:15
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Advantan crema.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.