Penis iritat

04-12-2017
Fan
Nu este medic/terapeut
Fan
Am folosit titan gel pentru marirea penisului achizitionat de pe net 3 saptamani iar acum am penisul uflat si foarte iritat care doare foarte tare.
1 comentarii
0
18-12-2017, ora 12:07
Utilizator_194048
Nu este medic/terapeut
Utilizator_194048
Nu mai cumpărați porcăriile alea. Tu chiar crezi că va crește cu o cremă? Mergi la medic. Cel mai probabil ai o iritație/ infecție a uretrei.
Adaugă un comentariu / răspuns

Aplicația Activ (by ROmedic)
Vrei să fii sănătos? Vrei să slăbești? Vrei sa fii în formă și să arăți bine? Vrei să te simți bine în corpul tău? Atunci trebuie să faci eforturi. Aplicația web "Activ" te ajută să fii consecvent în lupta pentru sănătatea ta.

Accesează gratuit Aplicația
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.