Pete albe

04-06-2017
Ella1994
Nu este medic/terapeut
Ella1994
Buna ziua! Am si eu o intrebare. Eu sunt de 8 luni cu iubitul meu si de curand am fost depistat cu hpv tulina 58. Tin sa mentionez ca in urma cu 8 luni nu am avut nimic. Insa iubitului meu i-au aparut ieri pe capul penisului niste brobonele/bubite rosi, ca dupa cateva ore bune sa ii se faca niste pete albicioase. Ce inseamna asta? Cat de grav este? Este din cauza mea ? Sper ca nu este vorba de hpv, cancer sau mai stiu eu ce. Va multumesc
1 comentarii
0
05-06-2017, ora 09:53
Dr. Moise Oana
Obstetrica-ginecologie, Bucuresti
Dr. Moise Oana
Mergeti la dermatolog la consult sa aflati cauza acestor leziuni!
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
13-01-2023, ora 13:20
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Ginecolog sau Urolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 400 doctori din 40 specialități medicale.
Vezi doctori disponibili
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Ce diferenţiază infecţiile HPV care dispar de cele care preced cancerul?
  • Vaccinul HPV a redus riscul de infectare cu 90% în ultimii 10 ani
  • Cum să ne protejăm mai mult copiii - vaccinarea antiHPV
  • Vaccinul antiHPV e recomandat și la băieți
  • Vaccinul HPV crește șansele de concepție la femeile ce au avut în trecut boli cu transmitere sexuală
  • Sexul a devenit mai sigur pentru toată lumea, datorită unui program de vaccinare
  • Australia ar putea deveni prima țară care a eradicat cancerul cervical
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.