Posibil din depresie in schizofrenie?

01-01-2015
Viorel T
Nu este medic/terapeut
Viorel T
Buna ziua si La multi ani!
Ma numesc Viorel, am 26 ani si in urma cu 6 ani, mai exact in 2009 am avut multe senzatii neplacute la nivel fizic si psihic.Am apelat la un medic psihiatru si pentru depresia severa am primit un neuroleptic si un antidepresant in doze potrivite.
Am urmat acest tratament pina in 2012, cind din propria initiativa am redus doza neurolepticului si la scurt timp am facut un episod psihotic.
Din 2012 si pina in prezent am fost internat de vre-o 5-6 ori din cauza insomniei s-au a alcoolului ocazional.
In 2009 diagnoza a fost de depresie iar din 2012-schizofrenie paranoidala.
Vreau sa-mi spune-ti parerile Dvs, daca as fi asa cu schizofrenie sau a fost indusa din cauza micsorarii medicatiei.
Si daca poate intre timp sa se restabileasca chimia creierului. Va Multumesc.
9 comentarii
0
01-01-2015, ora 22:29
Cezar1978
Nu este medic/terapeut
Cezar1978
Buna seara.Mai trebuie sa dai niste detalii pentru a primi sfaturi sau pareri.Cand ai redus dozele la primul tratament ai facut-o brusc, gradat si in ce moment ai avut episodul psihotic?Cum s-a manifestat acel episod si cum ai iesit din el(internare, medicamentatie).Sunt niste subtilitati aici.In plus daca ai avut probleme mari de somn este stiut faptul ca privarea de somn poate induce episoade psihotice, delir, halucinatii etc. si daca este combinat cu consumul de alcoool(ceea ce este total interzis in astfel de boli)atunci poti avea simtome care fac parte din sfera schizofreniei.Ce iti pot spune sigur din propria experienta este ca asa am inceput si eu tot cu un antidepresiv si un neuroleptic iar in prezent dupa 4 ani functionez doar cu un AD care imi induce somnul de celelalte pastile am scapat.Da chimie creierului se poate restabili insa trebuie tinut cont de multi factori.
0
02-01-2015, ora 10:51
stevens
Nu este medic/terapeut
stevens
Viorel daca la tine poredomina simptomele de psihoza atunci medicamentul principal pentru tine este neurolepticul, la Cezar e invers deci sunt doua cazuri diferite !
Deci tu poti scadea sau scoate antidepresivul niciodata neurolepticul !
0
13-01-2015, ora 19:38
Viorel T
Nu este medic/terapeut
Viorel T
Salut!Cer scuze ca raspund asa tirziu. Dupa ce am scazut doza neurolepticului gradat, am inceput sa am multe ginduri, intense si insomnie, ma simteam urmarit, distorsionat si in urmatoarele zile am fost internat.Acel delir a fost cu tangente religioase, pe baza fricii am interpretat episodul ca cum ar fi sfirsitul lumii, am strins icoanele din casa si am fugit la biserica.Acum ma simt binisor, dar privesc lucrurile ca c-am fara concentrare, nu pot focaliza bine, intr-un fel ma privesc din corp si din marginile ochilor.seara sunt mai melancolic, la mici probleme retraiesc.Ma simt diferit de lume, ca si cum lumea nu e normala sau eu sunt diferit.Nu inteleg glumele, privesc totul cu o minte serioasa.Multumesc!
0
13-01-2015, ora 20:18
Cezar1978
Nu este medic/terapeut
Cezar1978
Buna seara.In cazul tau Stevens are dreptate.Va trebui sa stai pe neuroleptic un timp mai indelungat.Nu stiu ce neuroleptic iei insa daca nu te simti bine de la el poti cere schimbarea lui, sunt multe atipice si poti gasi unul care ti se potriveste.Unele din simptomele tale se pot regasi si in efectele secundare ale tratamentului.
0
13-01-2015, ora 21:42
Viorel T
Nu este medic/terapeut
Viorel T
Buna seara!
Multumesc Cezar1978!sunt pe risperidona 4mg/zi.si escitalopram 30mg.Dupa citiva ani am sanse sa fiu mai bine?nustiu daca ar fi vorba si de vindecare:)Seara buna!!!
0
14-01-2015, ora 09:25
Cezar1978
Nu este medic/terapeut
Cezar1978
Cu un stil de viaţă adecvat, alimentaţie, odihna corespunzătoare, credinţa în Dumnezeu poţi spera la o remise a bolii în aşa fel încât sa ajungi sa funcţionezi cu doze minime de tratament.Intradevar despre Vindecare nu se poate vorbi în acest moment dar toţi speram ca medicina va evolua şi la un moment dat vom beneficia de tratamente care sa ne scoată din aceste boli.
0
15-01-2015, ora 18:26
Viorel T
Nu este medic/terapeut
Viorel T
Mersi pentru raspuns!;)
0
21-03-2015, ora 19:36
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
@ Viorel T

Poti trece pe injectia cu Rispolept Consta cand e de acord doctorul.
Te vei simti mai ok decat cu Risperidona.
E acelasi lucru dar injectabil.

Sa nu iti mai reduci niciodata din neuroleptic (Risperidona). Devii subdozat, tratamentul diminuat nu mai are putere sa isi faca efectul si intri in episod.
0
21-03-2015, ora 19:37
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
E posibil sa dai din depresie in Schizofrenie, da.
E un Prodrom de schizofrenie care preceda adevaratul episod psihotic.
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care vă prezintă peste 3900 de terapeuți din România. Avantajul acestui site este că pune mare preț pe recomandările pacienților. Găsiți prezentări detaliate ale serviciilor psihologice, citiți recomandări, vă puteți programa online. În plus, există o secțiune cu o mulțime de articole interesante și teste psihologice.
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.